معاون اول رئیس جمهوری دوشنبه به خوزستان می آید

IMG_20170204_232552خورنا | احمدرضارستمی: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دوشنبه ۱۸ بهمن ماه برای افتتاح چندین پروژه اقتصادی و عمرانی و بررسی مسائل و مشکلات استان به خوزستان سفر میکند .

به گزارش پایگاه خبری خورنا از مهمترین برنامه های سفر دو روزه دکتر جهانگیری افتتاح یکی از طرح‌های ۵۵۰ هزار هکتاری و بازدید از یکی از کانون‌های مهم ریزگردهای در استان خوزستان می باشد.

در این سفر معاون اول رئیس جمهوری ابتدا وارد فرودگاه آبادان می‌شود و نخستین برنامه وی بازدید از شروع عملیات پالایشگاه جدید نفت آبادان است سپس در شرکت کشتی سازی اروندان حضور می یابد و کشتی کاتاماران با حضور این مقام مسئول به آب انداخته میشود

دکتر جهانگیری در ادامه سفر خود در همان روز به سمت ماهشهر حرکت می‌کند و در آنجا کارخانه روغن سازی خلیج فارس را در سایت بندر امام خمینی(ره) افتتاح می‌کن.د

معاون اول رئیس جمهوری پس از افتتاح شرکت پتروشیمی تخت جمشید و پتروشیمی کارون عازم اهواز می شود و در نشستی پیرامون طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، ریزگردها و مساله وضعیت آب و فاضلاب خوزستان شرکت می کند.

دکتر جهانگیری در دومین روز سفر خود به خوزستان در روز سه شنبه، ابتدا به بهبهان می رود و نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان که ۲ واحد گازی آن با ۳۶۲ مگاوات برق آماده بهره برداری است را افتتاح می نماید و در ادامه به صورت ویدیو کنفرانس سه مرکز پست برق فوق توزیع فشار قوی خوزستان و نیروگاه ۷۵ مگاواتی برق آبی سد مارون (نیروگاه دوم) بهبهان افتتاح می شود.

وی در همان روز در سفری به شهرستان اندیکا از پروژه آب روستایی، که به ۶۰ روستا آبرسانی می‌کند بهره برداری به عمل می آورد .

برنامه پایانی معاون اول رئیس جمهوری شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان در اهواز است که پس از آن عازم تهران می شود.