پایان هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان و دریافت دو جایزه توسط مرتضی امینی پور از امیدیه

اسداله ترحم / خورنا – هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

احمد زنگنه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک گفت: هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان، ۱۲ بهمن به مدت دو روز در باغملک برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۷۳ اثر از هنرمندان خوزستان به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی آثار، ۳۸ اثر به مرحله بازبینی راه یافتند و در نهایت بعد از داوری آثار هشت اثر به مرحله نهایی به بخش مسابقه رسیدند.

وی به برگزیدگان بخش کارگردانی اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش رتبه اول به مرتضی امین پور کارگردان نمایش «داریم زمین را دور میزنیم» از امیدیه، رتبه دوم به پژمان مهران پور کارگردان نمایش «زخم عشق» از خرمشهر و رتبه سوم به خانم مریم بنی طرفی کارگردان نمایش «میان مرزها» از سوسنگرد تعلق گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد باغملک، تصریح کرد: در بخش ایده و نویسندگی، رتبه اول به مرتضی امینی پور نویسنده نمایش «داریم زمین را دور میزیم» و رتبه سوم به طور مشترک به محمد حردانی نویسنده نمایش «کلاشینکف» از اهواز و مریم بنی طرفی نویسنده نمایش «میان مرزها» رسید.