نشست خبری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهالی رسانه شهرستان برگزار شد + تصاویر

میثاق حاجتی / خورنا: قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز  در نشستی در جمع اصحاب رسانه مسجدسلیمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا وی ابتدا ضمن تبریک دهه مبارک فجر از زحمات خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم تشکر کرد  وگفت: مردم این شهر ، مردم نجیب و شریفی هستند که باید از خدمات بیشتری از سوی دستگاه های خدماتی بهره مند شوند.

ناصری گفت: امیدوارم در مسئولیت هایی که قرار می گیریم هر چند زمانش کوتاه باشد خدمات ارزنده ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً مردم شریف مسجدسلیمان ارائه بدهیم چرا که این مردم نشان دادند شایسته بهترین خدمات هستند.

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز شرکتی ست با گستره فعالیت حدود ۲۷ هزار کیلومتر مربع که سه استان و ۱۳ شهرستان را در بر می گیرد. ناصری در ارتباط با آلودگی های زیست محیطی نفت و گاز گفت: با توجه به اهمیتی که برای محیط زیست قائل هستیم همیشه حافظ محیط زیست بودیم و با تمهیدات در نظر گرفته شده تا این لحظه مشکل زیست محیطی پیش نیامده است.

وی ادامه داد: ما یکی از شرکت های سبز به حساب می آییم چرا که کم ترین آلودگی را داشته ایم اگر چه کار تولید نفت و گاز همیشه با آلودگی همراه است اما ما همه این مسایل را به حداقل رساندیم و گواه آن مدیر کل محیط زیست استان می باشد…

ناصری در ارتباط با پروژه های عام المنفعه شرکت نفت گفت: نفت پروژه های زیادی را تعریف کرده است و اعتبارات خوبی نیز برای پروژه ها گرفته است اما محدودیت های مالی یکی از دلایلی ست که تا الان این پروژه ها اجرایی نشدند که به محض تامین منابع مالی پروژه های عمرانی و عام المنفعه ای که تعریف شده اند به مرحله اجرا در خواهند آمد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من بعضی از  پروژ های عام المنفعه ای که در گذشته اجرا شدند  می بایست ساماندهی بهتری می شدند چرا که در  بعضی جاها هزینه های هنگفتی صورت گرفته است اما سودی برای مردم نداشته است. برای انجام پروژه های عام المنفعه باید از خرد جمعی استفاده کرد بنده قطعاً با مسئولین شهری برای تشخیص ضرورت بعضی پروژه ها مشورت خواهم کرد تا بتوانیم حداکثر استفاده را جهت رفع محرومیت زدایی از شهرستان ببریم…

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با وضعیت مناطق آلوده به نفت و گاز گفت:  مناطق آلوده سال هاست به حال خود رها شده بود. یکی از دلایل آن  خرید گزینشی و پراکنده منازل بود که کار نفت را سخت کرده است. انشالله قرار است با تلاش مهندس ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس عالیپور مدیرعمل محترم مناطق نفتخیز جنوب و مهندس گوروئی فرماندار پرتلاش شهرستان به زودی اقدامات خوبی در این رابطه صورت بگیرد. با این حال با دانشگاه صنعتی اصفهان وارد مذاکره شدیم در حال حاضر کارهای مطالعاتی خود را آغاز گکرده اند که پس از آن در شورای پژوهش محیط زیست استان باید مورد تایید قرار بگیرد ….

ناصری در پاسخ به یکی از خبرنگاران در ارتباط با دره سبز گفت: یکی از پروژه های خوبی که می توانست اجرا شود دره سبز بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد چرا که نحوه اجرا  صحیح نبود وی ادامه داد:   اعتبار کل این پروژه  ۱۰ میلیارد تومان برای ده کیلومتر بود که همین هزینه برای یک کیلومتر مصرف شد. ناصری گفت:حدود ۳ سال پیش وظیفه حراست و حفاظت زمین های اطراف به شهرداری واگذار شد و قرار شد کار فضای سبز آن را ما انجام بدهیم  اما متاسفانه شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز در آن منطقه هستیم که در این رابطه نامه های بسیاری به شهرداری و فرمانداری نوشته شده است…. شاید اگر من بودم اولویت اول خود را به جای دره سبز  احداث پل زیرگذر و روگذر می گذاشتتم… ایشان درارتباط با بیمارستان نفت گفت: بیمارستان یکی از نیازهای اصلی صنعت نفت است. جلسات متعددی در این رابطه با مسئولین ذیربط برگزار نمودیم. مهندس عالیپور   ومهندس ظاهری نیز نظرشان این است هر چه زودتر ساخت این بیمارستان عملیاتی شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

قباد ناصری در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با فرودگاه مسجدسلیمان بیان داشت: رسیدگی به وضعیت باند پروازی در تعهد این شرکت بود که ۲۰۰ متر توسط این شرکت به طول باند قبلی افزوده شد تا شرایط برای پذیرش و پرواز هواپیما فراهم گردد اگرچه خریداری تجهیزات ناوبری و حفاظتی بر عهده دیگر سازمان های ذیربط می باشد . وی با بیان اینکه فرودگاه عامل توسعه و رونق شهرها است گفت : فرودگاه یک عامل برای رشد و دگرگونی روبه پیشرفت شهرها است و راه اندازی آن علاوه بر اینکه یک خواسته عمومی است در کنار موزه نفت می تواند نقش ارزشمند و شایسته ای در تحول اقتصادی و فرهنگی شهر ایفا کند .

ناصری در ارتباط با سینمای نفت باشگاه مرکزی گفت: روال شرکت نفت این است که سینمای نفت فقط مختص کارکنان نفت اباشد اما ما با مسئولیت خود سینمای نفت را در اختیار مردم قرار دادیم. از مسئولین خواستیم برقراری امنیت آن را تقبل کنند که هنوز در این رابطه اقدامی  صورت نگرفت. در صورتی که این مشکل حل شود شاهد افتتاح مجدد این سینما خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ارتباط با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت زیر نظر باشگاه مناطق نفت خیز جنوب است تصمیم گیری در ارتباط با سرمربی، بازیکنان و کادر فنی بر عهده مدیر عامل باشگاه مناطق نفت خیز می باشد. بنده و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه دخالتی در امور فنی و مدیریتی این تیم نداریم اما خدمات و پشتیبانی بر عهده ماست. وی ادامه داد: از زمانی که من عهده دار این مسئولیت شدم درصدی از قرارداد باازیکنان پرداخت نشده بود که بدو ورود ۲۰ درصد از قراردادبازیکنان و حدود ۴۰۰ میلیون تومان پول البسه بازیکنان را پرداخت کردیم. تا بحال ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و بزودی ۱۵ درصد دیگر نیز پرداخت خواهیم کرد .

مهندس ناصری در پایان سخنان خود در ارتباط با ساخت شهرک نفت در مسجدسلیمان گفت: عمر منازل سازمانی شرکت نفت در مسجدسلیمان بالغ بر ۷۰ سال است که متاسفانه در سالیان گذشته به جای اینکه فکر اساسی در این رابطه شود تنها هزینه نگهداری پرداخت می شد و گاها همین هزینه ها از ساخت یک خانه نو ساز بیشتر می شد اما با تلاش مهندس ظاهری انشالله با رفع محدودیت های منابع مالی کلنگ احداث شهرک نفت مسجدسلیمان بر زمین زده خواهد شد.

IMG_0054 copyIMG_0043 copy

IMG_0035 copyIMG_0046 copyIMG_0010 copyIMG_0014 copyIMG_0094 copyIMG_0097 copyIMG_0049 copyIMG_0064 copy

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *