دیدار سفیر هندوستان با استاندار خوزستان

سائوراب کومار: این دیدار فرصت طلایی پس از برجام جهت گسترش ارتباطات اقتصادی و گردشگری دو کشور خواهد بود

۲۰۱۷۰۲۰۱_۱۶۳۲۴۷-kdcollageخورنا | احمدرضارستمی: سائوراب کومار سفیر کشور هندوستان در سفر خود به استان خوزستان با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کرد. دکتر شریعتی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به سفیر هند و هیات همراه گفت: جمهوری اسلامی ایران و هندوستان هردو دارای تمدنی تاریخی بسیار فراوانی هستند و اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند.

وی ادامه داد:هندوستان در ۱۰سال اخیر به موفقیت های بسیاری رسیده است و آن را بعنوان کشوری که فناوری تولید می کند تبدیل کرده است و این مهم باعث گسترش روابط میان دو.کشور می شود.

استاندار خوزستان افزود:خوزستان باتوجه نفت،کشاورزی غنی و پتروشیمی در کشور رتبه نخست را به خود داده است اما نباید میراث گسترده فرهنگی این استان را از یاد برد، این امکان فراهم است که گردشگران هندوستان از این منابع غنی فرهنگی بازدید کنند و سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این استان تشویق کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این دیدار فصل مشترک و.جدیدی از روابط دوکشور بویژه در استان خوزستان را باز کند.

سفیر هندوستان در این دیدار ضمن تشکر از مهمانوازی مردم خوزستان گفت:با توجه به اینکه خوزستان از نظر اقتصادی بسیار مهم است برقراری این دیدار بسیار ارزشمند بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به سوابق تاریخی دوکشور این دیدار فرصت طلایی پس از برجام جهت گسترش ارتباطات اقتصادی و گردشگری دوکشور خواهد بود.