آیا یک آبودانی رئیس جمهور می شود؟

خورنا | گروه سیاسی:

مقتدایی

این روزها در سپهر سیاسی کشور، افراد زیادی خود را برای ماراتن ریاست جمهوری آماده می کنند. یکی از افراد، چهره شناخته شده خوزستانی، استاندار سابق خوزستان است که در حال محک زدن شرایط برای ورود به این عرصه است. مقتدایی در کانال تلگرامی خود به پرسشهای خوانندگان اینگونه جواب داده است:

پیش آمده است مأموران راهنمایی و رانندگی شما را به دلیلی مانند نبستن کمربند ایمنی متوقف سازند اما پس از شناخت شما، از صدور قبض جریمه چشم پوشی کرده باشند؟

هم در داخل و هم در خارج از شهر به ندرت به دلیل نبستن کمربند یا اندکی سرعت غیرمجاز خودروی بنده متوقف شده است و هیچ وقت اظهار نکرده ام که چه کسی هستم البته در حین کنترل مدارک متوجه می شدند اما به هرحال قبض جریمه صادر می شد، هرچند که این موارد به دلیل اینکه اهل تخلف رانندگی نیستم انگشت شمار هستند.
مقتدایی را می توان از نظر مالی در کدام طبقه قرار داد؟ مرفه؟ متوسط رو به بالا؟ متوسط معمولی؟

زمانی در کف جامعه بوده ام، زمانی در طبقه متوسط رو به پایین و اکنون نیز از نظر اوضاع معیشتی خانواده در طبقه متوسط رو به بالا هستم اما خودم به جز مبحث پوشاک در سایر موارد سعی میکنم همیشه در حد متوسط معمولی باقی بمانم.
شما گفته اید مطابق و همگام با شرایط زمانی اعتقادات خود را ویرایش کرده اید آیا با نسل جدید به زبان مشترکی رسیده اید؟

بله، در همین فضای مجازی نیز افرادی که از طریق پنل ارتباط با من پیغام داده و در مورد مسائل مختلف گفت و گو می کنیم اغلب جوانان هستند .
یک فرد باید چه معیارهایی داشته باشد تا در دایره دوستان بسیار بسیار بسیار نزدیک شخصیتی مثل شما قرار بگیرد؟ دوستان خیلی نزدیک به شما عمدتاً همسالان هستند؟

صداقت، سادگی و بی آلایشی معیارهای بنده برای گزینش دوستان هستند، با افراد متکبر و فخر فروش به هیچ عنوان نمی توانم ارتباط برقرار کنم. از کودک هشت ساله تا افراد بزرگتر از خود در دایره دوستان من قرار دارند که ارتباطم با هرکدام به فراخور روحیات و شرایطی که دارند می باشد.
تا امروز برای نزدیکان خود پارتی بازی کرده اید؟

توصیه برای تسریع در روند رسیدگی به امور اداری بدون تضییع حق فردی دیگر را کرده ام اما پارتی بازی انجام نداده و نخواهم داد.
درباره انتصاب مدیران غیر بومی و غیر متخصص چه نظری دارید؟

هرگاه منطقه ای از کشور احساس کند از جایگاه مناسب و در خور خود در حکومت مرکزی برخوردار نشده است برای احقاق حق خود از این طریق اقدام می کند که این امر عدم توسعه یافتگی مدیریت کلان یک حکومت را نشان می دهد که حقوق مردم در برش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … را نتوانسته است به درستی محقق نماید.

برخی مناطق در بدنه حکومت چندین جایگاه دارند اما برخی دیگر حتی از داشتن یک جایگاه هم محروم هستند در چنین حالتی به احساس عدم احقاق حقوق مناطق محروم دامن زده شده و یا به گسست یا به تعارض منجر می شود.

مدیریت کلان اگر دیدگاهی توسعه گر داشته باشد از ظرفیت افراد خلاق و با قابلیت کلیه ی مناطق استفاده کرده و مانع بروز احساس تبعیض و جفا در مردم برخی مناطق کشور می شود.

احتمال دارد نتیجه ی نظرسنجی درباره کانال و تغییر و تحولاتی که ممکن است رخ دهد به صورت عمومی طرح کنید؟

بله، این کانال عمومی ( پابلیک ) است بنابراین هرچه به آن مربوط شود نیز عمومی طرح می شود، پس از پایان نظر سنجی و طی همین هفته جمع بندی و نتیجه را اعلام خواهم کرد.

ما درباره سلایق شخصی مانند رنگ، موسیقی، نویسنده، بازیگر مورد علاقه ی شما هیچ نمی دانیم امکان دارد در این رابطه بنویسید؟

رنگ مورد علاقه برای پوشاک : طیف کرم تا قهوه ای و آبی تا سرمه ای
رنگ مورد علاقه برای دکوراسیون: رنگ های شاد مانند سبز، فیروزه ای و…
نویسنده ی مورد علاقه: در دوران قبل از انقلاب دکتر شریعتی و استاد مطهری

نویسندگان داخلی: احمد محمود

نویسندگان خارجی: گابریل گارسیا مارکز

موسیقی مورد علاقه: موسیقی اصیل بندری در رأس علاقه مندی هایم است.

موسیقی سنتی: همایون شجریان، شهرام ناظری، محمد اصفهانی

موسیقی پاپ: محسن چاوشی، احسان خواجه امیری، مرحوم ناصر عبدالهی، رضا صادقی

بازیگران مورد علاقه: بازیگران خارجی: مرحوم آنتونی کوئین، مرحوم استیو مک کوئین، کلینت ایستوود و همچنین راسل کرو به دلیل ایفای نقش در فیلم گلادیاتور

بازیگران داخلی: از نسل جدید حمید فرخ نژاد، شهاب حسینی
و از پیشکسوتان : علی نصیریان، فردوس کاویانی، مرحوم خسرو شکیبایی، مرحوم داوود رشیدی، جمشید مشایخی، مرحومه هما روستا، رویا تیموریان

فیلم سازان مورد علاقه: احمدرضا درویش، خسرو سینایی

مستند ساز مورد علاقه: محمود رحمانی به دلیل مستند آب،خاک،آتش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سیروس برون هیچ موقع یه آبودانی رو دست کم نگیر خانم دکتر جعفر زاده خسته نباشی ایشون زاده آبادانه
  • مسلم ابادانی یک افتخاره در تمام ملتهاست ریس جمهور شدن در حق اینها کمه چون واقعا مردم دوست هستن