برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرماهشهر در نوروز ۹۶ اعلام شد

خورنا -غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر از تشکیل ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر خبر داد و اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و لزوم هماهنگی و برنامه ریزی در راستای بهبود کیفیت سیما و منظر شهری، دستورالعمل ستاد نوروزی، شرح وظایف و اقدامات مد نظر از هم اکنون تا پایان تعطیلات نوروز ۹۶ به تمامی واحدهای شهرداری ابلاغ شده است.

وی افزود: به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان ، تمامی مدیران شهری باید اهتمام ویژه ای نسبت به این مهم داشته باشند. شهردار بندرماهشهر عنوان کرد: واحدهای خدمات شهری، فضای سبز ، حمل و نقل، عمرانی، فرهنگی اجتماعی، زیباسازی، خدمات موتوری ، آتش نشانی، تاکسیرانی ، اتوبوس رانی ، حراست و روابط عمومی در این ستاد هرکدام وظایف خاص و ویژه ای را دارند.

مهندس کمایی با اشاره به اینکه فصل بهار همواره یادآور تغییر و تحول در طبیعت و شادی نشاط در شهروندان است، بر ارائه خدمات مناسب شهرداری به منظور ایجاد روحیه نشاط بین شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: شهرداری بندرماهشهر طرح گردش دریایی بوسیله کشتی مسافربری و طرح تور بازدید از بنادر وصنایع پتروشیمی و اجرای جشنواره های مختلف را در دستور کار دارد.

ایشان اظهار نمودند: پاکسازی معابر و زمین‌های مملو از خاک و نخاله و زباله و انجام تنظیف عمومی به صورت ویژه، رفع سد معبر در هسته مرکزی و معابر اصلی شهر و برخورد قانونی با دستفروشان و عرضه کنندگان کالا در حاشیه معابر، شستشو جداول و… نصب و بهسازی المان‌های شهری ، تجهیز پارک ها  از جمله اقداماتی است که شهرداری در ستاد نوروزی انجام می‌دهد.

ایشان همچنین بهسازی فضای سبز میادین و بوستان‌ها و افزایش سرانه‌ های فضای سبز در هفته درختکاری، برپایی سفره‌های هفت سین نمادین ، برپایی پایگاه‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر و توزیع نقشه راهنمای شهر و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز مرتبط، حرکت ویژه برای تبریک سال نو و اطلاع‌رسانی در استقبال از بهار از دیگر اقداماتی است که شهرداری بندرماهشهر در ستاد نورزوی برنامه‌ریزی کرده است.

وی بهره‌برداری و نظارت مستمر بر تنظیف سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، برقراری کشیک نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو به منظور رفع مشکلات احتمالی، آمادگی و استقرار نیروهای آتش‌نشانی در اماکن پر خطر، تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس رانی تاکسیرانی و سرویس‌دهی مناسب به شهروندان برای سفرهای درون و برون شهری ، بهسازی و لکه گیری آسفالت ، نصب بنر، پرچم، برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی و ارائه خدمات در شب چهارشنبه آخر سال با هماهنگی مراجع ذیربط نیز از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از نوروز دربندرماهشهر است.

این مقام مسئول در ادامه همچنین به ترمیم شبکه روشنایی بوستان‌ها، میادین و فضاهای سبز شهری اشاره کرد و ادامه داد: در ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر کارگروه های مختلفی تشکیل شده که هرکدام وظایف خاصی را در راستای آماده‌سازی چهره شهر برای ورود به سال نو را برعهده دارند.

شهرداربندرماهشهر اعلام کرد: رفع سد معبر، اصلاح و تکمیل گرافیک محیطی، نصب پلاکاردهایی با موضوع رعایت بهداشت عمومی شهری، نظافت و رفع عیوب و نواقص از تمامی تاسیسات موجود در پروژه های فضای سبز و پارکهای شهر نیز از اموری است که باید مورد توجه مدیران واحدها قرار گیرد.

مهندس کمایی افزود: اقدامات خوبی از سوی شهرداری در ایجاد پارک ساحلی مجیدیه و مجموعه تفریحی خور صورت گرفته که در صورت معرفی آنها به مسافران نوروزی، این شهر می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تبدیل شود که برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های مختلف با شهرداری بندرماهشهر در ویژه‌ برنامه‌های خاص مانند ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از بهار همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می دهد و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد، سازماندهی امور موجب کاهش خطا، افزایش بازدهی کار و ارتقای رضایت شهروندان می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس شهردار حرف نداری. اما یکم شهر روشنایش بیشتر کن