صعود تیم فوتسال بانوان رامهرمز به دسته یک کشوری

فرشیدفرجی-خورناسرمربی تیم فوتسال بانوان رامهرمزخبرازصعودتیم فوتسال بانوان رامهرمزبه دسته یک کشوری

راداد.

به گزارش خورنا، نرگس علوانی در گفت‌وگو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: در سال ۸۷ تیم فوتسال بانوان رامهرمز را تشکیل دادیم و تاکنون ۶ بازیکن ملی‌پوش را در رده‌های مختلف سنی تحویل داده‌ایم.

وی ادامه داد: خودم دوره‌های مربیگری حرفه‌ای سطح یک فوتسال آسیا را زیر نظر مربیان آلمانی و نروژی طی کردم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر تیم فوتسال بانوان این شهرستان در دسته یک کشوری قرار گرفته است و جزو هشت تیم برتر کشور نیز هستیم.

وی افزود: برای شرکت در مسابقات برگشت کشوری در هفتم بهمن عازم کیش هستیم و نیازمند حمایت شدید مالی توسط مسؤولان هستیم.

علوانی خاطرنشان کرد: اعضای تیم بدون هیچ چشمداشتی بازی می‌کنند و هیچ‌گونه قرارداد مالی نیز نبسته‌اند و از جیب خودشان خرج می‌کنند.

وی همچنین گفت: اگر حمایت شویم این توانایی را داریم که میزبانی را بگیریم و این افتخاری برای شهرستان خواهد بود و امتیازی برای بچه‌های فوتسال این شهرستان است.

سرمربی فوتسال بانوان یادآور شد: در زیر ۱۴ سال فوتسال بانوان رقیه جلال نسب و سارا سبزعلی، در زیر ۱۶ سال راضیه تیباش و در زیر ۱۹ سال پریوش خلیلی، ملی‌پوش شدند که رقیه جلال نسب بهترین بازیکن آسیا شد.

علوانی افزود: عصمت داودی کیا و حدیث رحیمی نیز به تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور دعوت‌شده‌اند.

وی در پایان ضمن تشکر از حامی تیم علی‌اکبر مردانی از مسؤولان و ورزش دوستان خواستار حمایت مالی از این تیم شد و گفت: در رده نوجوانان و جوانان قهرمان استان هستیم و در رده بزرگ‌سالان به دسته یک کشوری صعود کرده‌ایم که هزینه بالایی را متحمل می‌شویم و نیازمند کمک‌های مالی هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *