انتصابات جدید در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

باقر گل فر – خورنا:به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان طی حکمی محسن ادیبی را به سمت «سرپرست دفترمدیرعامل» سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: “با توجه به تعهد و سوابق جنابعالی بدین‌وسیلـه به عنوان «سرپرست دفتر مدیرعامل» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از توان همکاران دفتر در انجام وظایف محوله منجمله هماهنگی امور جاری و برنامه‌های دفتر، برگزاری جلسات و پیگیری تصمیمات متخذه، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی و پیگیری درخواست‌ها موفق و مؤید باشید.”

مدیرعامل این سازمان طی حکمی سعید کرد زنگنه را به سمت «رئیس امور اداری و خدمات» سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: “با توجه به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی و نظر به تغییرات در ساختار سازمانی و الحاق واحد خدمات به امور اداری، بدین‌وسیلـه از تاریخ این حکم عنوان سمت جنابعالی از “رئیس امور اداری” به “رئیس امور اداری و خدمات” تغییر و منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌گیری از توان منابع انسانی و ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

ضمناً از زحمات ارزشمند مدیریت محترم امور بهره‌برداری و رئیس محترم خدمات عمومی در طول ایام راهبری واحد خدمات تشکر و قدردانی می‌گردد.”

زنگنه، پیش از این رئیس امور اداری بود که پس از ادغام واحدهای امور اداری و خدمات، رئیس این مجموعه شده است.

 

 مدیرعامل این سازمان طی حکمی حس میناوی را به سمت «مدیر امور مهندسی» سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از توان نیروهای کیفی در تحقق اهداف سازمان خصوصاً موارد ذیل موفق و سربلند باشید.

  • توجه به کرامت، رشد و ارتقاء نیرو‌ی انسانی خصوصاً نیروهای مستعد بر اساس شایستگی‌های فردی

  • بازتعریف دقیق اهداف کاری و پیاده‌سازی نظام کنترل عملکرد با تفویض اختیار کافی به واحدهای زیرمجموعه

  • تقویت بخش مهندسی در طراحی و نظارت بر فعالیت‌های زیرساختی سازمان با نگرش استفاده بهینه از نیروهای کیفی سازمان و بهره‌گیری از توان مهندسین مشاور در صورت ضرورت

  • توجه به اهمیت و نقش واحد امور پیمان‌ها در ارزیابی صحیح توان پیمانکاران در زمان برگزاری مناقصات در جهت افزایش کارایی در طرح‌های اجرایی سازمان

میناوی پیش از این مدیر بهره برداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بود.

 مدیرعامل این سازمان طی حکمی عبدالرضا زرگر را به سمت «مدیر امور بهره برداری» سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: “با توجه به سوابق، تعهد و شایستگی‌های جنابعالی، و با عنایت به تغییرات در ساختار سازمانی بدین‌وسیلـه به سمت «مدیر امور بهره‌برداری» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از توان نیروهای کیفی در تحقق اهداف سازمان در حوزه بهره‌برداری خصوصاً موارد ذیل موفق و سربلند باشید.

  • توجه به کرامت، رشد و ارتقاء نیروی انسانی خصوصاً نیروهای مستعد بر اساس شایستگی‌های فردی

  • بازتعریف دقیق اهداف کاری و پیاده‌سازی نظام کنترل عملکرد با تفویض اختیار کافی به واحدهای زیرمجموعه

  • بروزآوری و رفع مشکلات واحدهای عملیاتی گاز، آب، برق و مخابرات و توجه به ایمنی فرآیند

  • پر رنگ کردن نقش مجموعه شهرداری در ایجاد، حفظ و نگهداری از زیرساخت‌های شهری منطقه و توجه به افزایش فضای سبز و زیباسازی منطقه

  • توجه به اثر بخشی و توان کارکردی بخش تدارکات در تهیه و ارائه خدمات کالا”

زرگر پیش از این مدیرامور مهندسی سازمان بود.

 

سید امید شهیدی نیا طی حکمی، سید مجید جدی را به عنوان مشاور مدیرعامل در اجرای طرح توانمندسازی منطقه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سید مجید جدی

 با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “مشاور اینجانب در اجرای طرح توانمندسازی منطقه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران” منصوب میگردید.

امید است با استعانت از خداوند منان و با بهره گیری از کلیه ظرفیتهای منطقه، استانی و ملی در تحقق اهداف طرح مذکور جهت بالابردن سطح آمادگی مجموعه پتروشیمی های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موفق باشید.

سید امید  شهیدی نیا

مدیر عامل