بازدید استاندار خوزستان از شهر جدید شیرین شهر / دکترشریعتی از روند آماده سازی پروژه های زیر ساختی شیرین شهر ابراز رضایت کرد

خورنا | احمدرضارستمی: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه فرماندار کارون و تنی چند از مدیران و مسئولین ذی ربط استانی ضمن بازدید از وضیعت انجام پروژه های عمرانی و زیر ساختی در شیرین شهر ٬ کلنگ احداث پارک ارغوان و میدان ورودی این شهر را بر زمین زد و بهره برداری از بخشی از شبکه روشنایی شهر و اجرای عملیات آماده سازی فاز یک معابر محلات نیز با حضور استاندار آغاز شد و در پایان هم از بخش های مختلف درمانگاه شیرین شهر دیدن کرد.
دکتر شریعتی پس از بازدید در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از وضعیت آماده بودن زیر ساخت های شیرین شهر گفت: هم اکنون عملیات آسفالت خیابان ها و کوچه ها در حال انجام است و شهر دارای محیط نسبتا مناسبی برای زیست و زندگی می باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از ناجا و بنیاد تعاون ناجا اذعان کرد: بنیاد تعاون ناجا با خریداری و احداث ۷۵۰ واحد نقش بسیار مهمی در ارتقای شیرین شهر داشتند.

استاندار خوزستان افزود: بحمدلله کارها خوب پیش میرود و تکمیل شدن منطقه باغ شهر که منازل ویلایی خوبی برای قشر پر درآمد دارد رونق و ارتقای بیشتری را در شهر بوجود می آورد .

وی در ادامه با ابراز رضایت از جذب سرمایه گذاران جدیدی که در حوضه گردشگری طرح های خوبی دارند گفت: این سرمایه گذاران برای پنل های خورشیدی و کابل های خودنگهدار در حال سرمایه گذاری هستند که طرح های آنها ظرف ۳ ماه آینده تکمیل می شود و برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

دکتر شریعتی در پایان اظهار کرد: در حوزه آب شرب در دو قسمت از شهر مشکلاتی وجود دارد که آب و فاضلاب نسبت به حل آن اقدام خواهد کرد و برای حل مشکل مدرسه در شیرین شهر اداره کل نوسازی مدارس استان اقداماتی برای حل مشکل انجام میدهد و مشکل جاده ای آن را نیز با افزایش بودجه در سال آینده برای جاده های در حال ساخت مرتفع میکنیم و همچنین شورای مسکن در این ماه به طور اختصاصی برای حل مشکلات مسکن شیرین شهر و شهر رامین تشکیل جلسه میدهد .

لازم به ذکر است شیرین‌ شهر در ۳۵ کیلومتری اهواز و در کنار رودخانه کارون قرار دارد که جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ خانوار در آن شهر سکونت دارند .