توضیحات فرماندار مسجدسلیمان در خصوص ساخت و تکمیل فرودگاه مسجدسلیمان

میثاق حاجتی / خورنا:  فرماندار مسجدسلیمان:‌ به دنبال دریافت مجوز از فرماندهی کل ارتش هستیم تا بتوانیم مراحل ساخت ترمینال‌هایی فرودگاه مسجدسلیمان را آغاز کنیم.

phpThumb

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گوروئی ‌اظهار کرد: ‌در بحث ساخت ابنیه فرودگاه از جمله ترمینال‌ها با توجه به این‌که هوانیروز ایراداتی مطرح کرده بود، ‌هماهنگی‌هایی انجام‌شده تا بتوانیم عملیات ساخت ترمینال‌ها را آغاز کنیم.

وی افزود: معاونت امنیتی استان به دنبال هماهنگی با فرماندهی ارتش کشور است تا بتواند مجوز احداث ترمینال‌ها را کسب کند و به محض این‌که ایرادات مطرح‌شده برطرف شد، عملیات اجرایی ترمینال‌ها آغاز می‌شود.

گوروئی تصریح کرد: با توجه به این‌که در حال انجام هماهنگی‌ها هستیم، پس از دریافت مجوز از فرماندهی کل ارتش عملیات اجرایی ترمینال‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اتمام و ساخت باند فرودگاه مسجدسلیمان گفت:‌ کارهای طراحی و مقدماتی برای ساخت ابنیه و ترمینال‌های فرودگاه انجام گرفته و به اتمام رسیده است و به محض دریافت مجوز مراحل ساخت آغاز خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تجهیزات هواشناسی فرودگاه نیز خریداری شده و پس از اتمام مراحل ساخت ترمینال‌ها، با دریافت مجوزهای لازم از فرماندهی کل ارتش در فرودگاه نصب خواهند شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *