برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در بندرماهشهر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

خورنا -با توجه به فرا رسین دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حمیدرضا دریس مسئول بسیج هنرمندان بندرماهشهر از برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی در شهرستان بندرماهشهر با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر خبر داد.

وی گفت: پنج گروه به بخش نهایی جشنواره راه پیدا خواهند کرد، که هر گروه چهار اجرا در نقاط مشخص شده ستاد جشنواره را دارد که در مجموع بیست اجرا در سراسر شهرستان توسط گروه های راه یافته در جشنواره به عمل می آید.

 

دریس محور های جشنواره را به ترتیب زیر اعلام کرد:

 

۱- انقلاب اسلامی

۲- بیداری اسلامی

۳- سبک زندگی اسلامی و شهدای هسته ای

۴-بیعت با ولایت و پایداری بر آرمان های شهدا و امام خمینی(ره)

 

مسئول بسیج هنرمندان بندرماهشهر می گوید که جشنواره با موضوعات  جاودانگی بهمن خونین – پیروزی انقلاب اسلامی – دستاورد های کشور پس از انقلاب اسلامی- بصیرت و انقلاب – بیعت و انقلاب- پایداری و انقلاب – پرداختن به آثار مکتوب امام خمینی(ره)- نقش حماسه عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی – نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی – عفاف و حجاب- پرداختن به زندگی شهدای انقلاب اسلامی و دستاورد های دانشمندان هسته ای و شهدای هسته ای-مدافعان حرم برگزار خواهد شد.

 

وی در تشریح مقررات جشنواره گفت: جشنواره به شکل رقابتی برگزار می گردد و همچنین گروه های راه یافته موظفند در چهار نقطه شهرستان در مکان های اعلام شده اجرا داشته باشند.

 

دریس ادامه داد: ستاد جشنواره به گروه هایی راه یافته در بخش نهایی جشنواره مبلغ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال جهت کمک هزینه پرداخت خواهد کرد و در بخش های مختلف کارگردانی/نویسندگی/بازیگری مرد/بازیگری زن با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از برگزیده گان تقدیر به عمل می آورد. –

 

 

مسئول بسیج هنرمندان بندرماهشهر جوایز جشنواره را به ترتیب زیر معرفی کرد:

 

کارگردانی اول ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

کارگردانی دوم ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال

 

کارگردانی سوم ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

 

نویسندگی اول ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

نویسندگی دوم ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال

 

نویسندگی سوم ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

 

نفر اول بازیگر مرد ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

نفر دوم بازیگر مرد ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال

 

نفر سوم  بازیگر مرد     ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

 

نفر اول بازیگر زن ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

نفر دوم بازیگر زن ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال

 

نفر سوم بازیگر زن ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 

دریس در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در جشنواره آثار خود را تا ۷ بهمن ماه  به دبیرخانه جشنواره  در ماهشهر . فاز ۳ . اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دفتر بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر، تحویل بدهند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *