تأکید اعضای حزب اعتماد ملی خوزستان بر لزوم شرکت فعال در انتخاب آتی ریاست جمهوری و شوراها

میثاق حاجتی / خورنا: در نشست اعضای حزب اعتمادملی منطقه خوزستان بر لزوم حضور و مشارکت فعال تمامی اقشار جامعه، به‌خصوص احزاب در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید شد.

party

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی حزب اعتمادملی منطقه خوزستان، در نشست هفتگی این حزب که با دستور کار نحوه حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دفتر اهواز برگزار شد، ابتدا گزارشی از وضعیت فعالیت کاندیداهای احتمالی ارائه و اعضاء نظرات خود را در خصوص نحوه حضور حزب اعتمادملی در این انتخابات بیان کردند.

ازجمله مسائل مطرح‌شده در این نشست، شیوه حضور این حزب در انتخابات اردیبهشت‌ماه سال آینده و ارائه لیست مستقل از سوی حزب اعتماد ملی٬ و یا حمایت از لیست کاندیداهای اصلاح‌طلب استان بود، که پس از بیان نظرات از سوی اعضاء، مقرر گردید این مسئله در نشست فوری این هفته، بررسی شود.

همچنین در این نشست ملاک‌های معرفی کاندیداهای شوراهای شهر به تایید اعضای حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان رسید تا در صورت موافقت بر موضوع ارائه لیست مستقل از سوی این حزب کاندیداها بر اساس این ملاک‌ها انتخاب و به مردم معرفی شوند.

در این نشست مقرر شد در جلسه آتی از سوی اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان، مسئول کمیته انتخابات و همچنین اعضای کمیته تعامل این حزب معرفی شوند.

گفتنی است دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بر اساس موافقت شورای نگهبان ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *