تحقق ۱۰۲ درصدی تعهد اشتغال در استان خوزستان

خورنا | احمدرضارستمی: سیدنور محمدپور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال در استان در سال جاری، ۱۹ هزار و ۱۳۷ شغل بوده است که تا امروز توانستیم ۱۹ هزار و ۵۸۸ شغل ایجاد کنیم و این مساله بیانگر تحقق ۱۰۲درصدی تعهد اشتغال در استان است.

وی درباره پرداخت تسهیلات بانکی برای مشاغل خانگی عنوان کرد: بانک ملی ۱۰۰ درصد به تعهد خود در این زمینه عمل کرده است، بانک صادرات ۶۷ درصد و بانک ملت توانسته به ۵۷ درصد از تعهد خود عمل کند و در این زمینه امیدواریم تا پایان سال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

محمدپور درباره سامانه رصد اشتغال گفت: تمام دستگاه ها به تعهدات اشتغال خود در استان عمل کرده اند و چیزی در حدود ۱۹ هزار و ۵۸۸ شغل در استان ایجاد شده و امیدواریم این میزان تا پایان سال نیز افزایش پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به وجود ۳۹ مرکز کاریابی در استان، اظهار کرد: با توجه به این تعداد کاریابی، هر متقاضی می تواند در تمام این مراکز ثبت نام کند؛ بنابراین با ایجاد یک سامانه هماهنگ می توانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا هر شخص با ثبت نام در یک کاریابی در کل سامانه شناخته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *