نواختن زنگ هوای پاک بدست استاندار خوزستان در دبستان آزادگان اهواز/ دکترشریعتی: خرسندیم که استان خوزستان تنها استانی در کشور است که در ۳ شهر آن شامل اهواز و آبادان و خرمشهر بنزین با استاندارد یورو ۴ عرضه میشود

خورنا | احمدرضارستمی: همزمان با ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان زنگ هوای پاک در دبستان آزادگان واقع در فاز ۲ پاداد شهر اهواز نواخته شد .

در این مراسم دکتر شریعتی گفت: دولت یازدهم برنامه ریزی ها و اقدامات زیادی در زمینه بهبود محیط زیست انجام داده که از جمله آن ارسال لایحه ای به مجلس در ارتباط با هوای پاک می باشد و در این راستا در استان خوزستان هم اقدامات موثری جهت کاهش آلودگی هوا انجام شده که از آن جمله میتوان به بهینه سازی و ارتقای سوخت مصرفی در نیروگاه ها اشاره کرد.

وی افزود: هم اکنون بنزین با استاندارد یورو ۴ در تمامی مراکز استان ها عرضه میشود ولی ما خرسندیم که اعلام کنیم استان خوزستان تنها استانی است که در ۳ شهر آن شامل اهواز و آبادان و خرمشهر بنزین با استاندارد یورو ۴ عرضه میشود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای بهبود وضعیت هوا در شهرهای پر جمعیت باید یک مشارکت عمومی صورت پذیرد و در این جهت باید حمل و نقل عمومی توسعه و نوسازی و بروز شود و رفاه حال شهروندان نیز باید در استفاده از این وسایل نقلیه عمومی لحاظ شود و سپس باید شهروندان ترغیب شوند که بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و از تردد خودروهای تک سرنشین اجتناب کنند .

گفتنی است استاندار خوزستان در ادامه مسیر کاری خود از فاز ۲ پاداد شهر تا محل استانداری را با استفاده از اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی درونشهری اهواز طی نمود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *