کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری ازمراکز تابعه پارک علم و فناوری خوزستان در مسجدسلیمان افتتاح شد+تصاویر

میثاق حاجتی / خورنا: در مراسمی با حضور علی عسکرظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و سید جمشید افشانی معاونت پارک علم و فناوری خوزستان، کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری از مراکز تابعه پارک علم و فناوری خوزستان در مسجدسلیمان افتتاح شد.

phpThumb

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری نماینده مسجدسلیمان در این مراسم در سخنانی گفت: در مسجدسلیمان بستر و پیشینه تاریخی در بحث صنعت و ایده پردازی وجود دارد که امیدواریم جوانان تحصیلکرده شهرمان بتوانند با حضور در این مرکز ایده های خود را به کار تبدیل کنند. وی افزود: در قانون حمایت های خوبی از این گونه مراکز شامل معافیت های مالیاتی وجود دارد و این مراکز بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال در شهرستان می باشند و می توانند کمک کنند تا مجموعه جوانان فعال جامعه وارد عرصه تولید شده و ایجاد اشتغال نمایند.

دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان نیز اظهار داشت: طبق برنامه ۵ ساله پارک های علم و فناوری قرار است تا این شعب در تمامی شهرستان های استان فعال کنیم و شعبه مسجدسلیمان دومین شعبه در استان خوزستان است که به بهره برداری می رسد. وی تاکید کرد: هر شخص صاحب ایده ای که ایده آن قابلیت اجرایی شدن داشته باشد می تواند به این مرکز مراجعه کند و خدماتی از قبیل مشاوره های علمی،حمایت مالی و خدماتی که شامل حال شرکت های دانش بنیان می شوند  را دریافت نماید.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد:این مرکز به عنوان یک منطقه آزاد تجاری محسوب می شود و تمام قوانین مناطق آزاد از حیث معافیت های مالیاتی و صادرات و واردات شامل این مرکز می شود.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان  نیز ضمن تاکید بر حمایت مسئولین شهرستان از این مرکز گفت:با توجه به نقشی که پارکهای علم و فناوری در شکوفایی علم و توسعه اقتصادی دارند مجموعه فرمانداری شهرستان آماده برقراری ارتباط متقابل دستگاههای اجرایی با این مرکز می باشد. وی افزود: تلاش می کنیم کارهای تحقیقاتی دستگاه های اجرایی شهرستان را به این مرکز علم و فناوری در مسجدسلیمان هدایت کنیم و از این ظرفیت در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی بهره مند شویم.

s5 copys3 copys6 copys4 copys7 copyIMG_0383 copyIMG_0428 copyIMG_0437 copy

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *