ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی برای خوزستانی ها در کشور عراق

خورنا | احمدرضارستمی: در ششمین جلسه کار گروه تخصصی شورای اشتغال که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزارشد سید نور محمدپور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی برای خوزستانی ها در کشور عراق خبر داد .

محمدپور گفت: این اولین درخواستی است که از کشور عراق و استان بصره برای اداره کار خوزستان فرستاده شده است٬ که در نتیجه سفر استاندار محترم بصره به خوزستان و مذاکراتی که با دکتر شریعتی داشته ٬ میباشد .

وی افزود: در این راستا نامه ای از شرکت کوثران نوین آبادان که در بصره فعالیت دارند را دریافت کردیم که براساس آن نامه تقاضای ۳۲۰  نیرو از اداره کار خوزستان کرده اند و در این زمینه خواهان همکاری بوده اند، از این جهت فرصت شغلی بسیار خوبی را برای جوانان خوزستان ایجاد می کند.

ایشان در پایان اذعان کرد: قرار بر این شد این روند ادامه داشته باشد و اولین و آخرین مورد نباشد و از طریق دستگاه های اجرایی استان و به ویژه تمام افرادی که در کارهای عمرانی و سرمایه گذاری در کشور عراق و به خصوص در شهر بصره و نیسان فعالیت دارند و با تعاملی که از این جهت با همتایان خود در این استان ها صورت می دهند فرصت های شغلی خوبی برای جوانان خوزستانی در بصره و نیسان ایجاد شود تا بتوانیم از این ظرفیت در کشور همسایه خود برای رفع مشکل بیکاری در استان استفاده کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *