وقتی عضو شورای شهر خبر از مدیریت اردوگاه متکدیان اهواز ندارد

خورنا | سبحان میربها: دیروز مصاحبه ای از آقای سبزعلی در خصوص اداره اردوگاه متکدیان اهواز خواندم که لازم است بعنوان یک شهروند و با توجه به اینکه اخبار و رویدادهای مربوط به مسائل شهری و شهروندی را دنبال میکنم، چند نکته را بیان کنم، البته این احتمال می رود که ایشان اطلاعی از گذشته و مدیریت این اردوگاه ندارند.

۱- آقای سبزعلی گرامی، شما عنوان کردید مدیریت این اردوگاه سالها در اختیار آقایان و تلویحا اشاره به فرمانداری کردید در حالیکه این سخن جنابعالی بعنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر واقعیت ندارد ،مدیریت این اردوگاه ازسال ۸۷ تا ۹۴ در اختیار شهرداری بوده است و فرمانداری هیچ نقشی در اداره و مدیریت آن نداشته است، از سال ۹۴ تاکنون، فقط مدیر اردوگاه را فرماندار تعیین کرده است و کلیه نیروهها و امکانات شهرداری در اردوگاه مستقر و مورد استفاده قرار گرفته است.

۲- جنابعالی عنوان کردید درست نیست که بودجه اردوگاه را شهرداری پرداخت کند ولی مدیریت آن به عهده فرمانداری باشد، آقای سبزعلی گرامی، شهرداری در یکسال گذشته هیچ بودجه و درامدی به اردوگاه پرداخت نکرده است و از زمان شروع مدیریت فرمانداری بر اردوگاه متکدیان هیچ گونه پرداخت مالی صورت نگرفته است و این سخن شما با واقعیت های صورت گرفته سازگاری ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس آقای خبرنگار عزیز شما هم از ماجرا خبر ندارید.اگه هیچ پرداخت مالی درسال گذشته صورت نگرفته این همه متکدی چطور نگهداری و پرسنل چطور حقوق گرفتند؟؟ کمی تفکر......