نشست خبری گیم آپ اولین رویداد بازی سازی در استان خوزستان / رویداد کشوری استارتاپ ویکند بازی های رایانه ای یا مسابقات ساخت بازی های موبایل در اهواز برگزار میشود

IMG_۲۰۱۷۰۱۱۵_۲۲۵۵۵۴

خورنا | احمدرضارستمی: به مناسبت برگزاری رویدادی با نام استارتاپ ویکند بازی های رایانه ای یا مسابقات ساخت بازی های موبایل (گیم آپ) در اهواز نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در محل دفتر پانیذ واقع در خیابان طالقانی اهواز برگزار شد .

مهندس مومن موسس و مدیر عامل شرکت فن آوری اطلاعات پانیذ (شرکت برگزار کننده رویداد) ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران حاضر در ادامه افزود: این رویداد به مدت سه روز، با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای،  مجتمع آموزشی پانیذ و شبکه اینترنتی سیمرغ از تاریخ (۱۱ الی ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۵ )در مرکز مهارت های پیشرفته خوارزمی واقع  اهواز – کیانپارس- خیابان ۹ شرقی برگزار خواهد شد .

وی در ادامه اهداف برگزاری این رویداد را ایجاد فرهنگ کارآفرینی در استان خوزستان و فرصتی برای کسب افتخار برای نام استان با توجه به اینکه در سطح ملی برگزار میشود دانست و گفت: ما به دنبال یک اشتغال پایدار در حوزه IT و در حوزه گیم هستیم و امیدواریم در سایه همکاری با سایر ارگانها که اعلام آمادگی کرده اند و نیز با توجه به حمایت استانداری و نظر مثبت استاندار محترم خوزستان نسبت به این مسئله ما بتوانیم کاری انجام دهیم که استان در این زمینه در سطح کشور مطرح شود .

سپس مهندس رضا محمدزاده معاونت بنیاد ایرانا و دبیر اجرائی رویدادگفت: بنیاد ایرانا اولین بنیاد بازی ساز خاورمیانه،  برای اولین بار با همکاری سازمان فنی حرفه ای،  مجتمع آموزشی پانیذ و شبکه اینترنتی سیمرغ یک رویداد بازی ساز با هدف تولید بازی های رایانه ای با رویکرد تجاری و دانش بنیان در قالب تیم های آزاد و با حضور ۱۰۰ شرکت کننده از کل کشور و در اهواز برگزار میکنند که مهلت ثبت نام برای شرکت در آن تا دو هفته قبل از شروع رویداد میباشد .

مدیر شبکه اینترنتی سیمرغ همچنین افزود: شخصیت هایی چون حمزه آزاد(معاون بنیاد ملی بازیسازی ایران) ،  پیمان یعقوبی(مدیر عامل بنیاد ایرانا) و آرش سلیمانی(مدیر سایت ویکیپیدیا ایران) و تعداد دیگر از شخصیت های برجسته در این زمینه کسانی هستند که چ به عنوان داور و یا مربی افتخار میزبانی از آنها را در این رویداد داریم .

مهندس مولائی مدیر مجتمع آموزشی پانیذ و دبیر علمی رویداد در ادامه این نشست خبری گفت: امسال ما با کارهای مطالعاتی و علمی که انجام دادیم سعی در برطرف کردن نقاط ضعف در رویدادهای گذشته را داریم تا بتوانیم بهترین رویداد را در سطح کشور برگزار کنیم . در این رویداد میخواهیم در بحث داوری آن را از حالت سلیقه ای بودن تنها خارج کنیم و سعی داریم داوری ها را با جدیدترین مِتدهای دنیا انجام دهیم و در بحث شرکت کننده هیچ محدویتی برای اشخاص وجود ندارد .

در پایان این نشست خبری از پایگاه خبری خورنا،  هورنیوز،  خوزنیوز،  روزنامه توسه جنوب،  خبرگزاری مهر و سایر رسانه هایی شرکت کننده در این جلسه که در این مراسم شرکت کرده بودند با ذکر نام تقدیر و تشکر شد و این مژده داده شد که در مراسم اختتامیه رویداد استارتاپ اهواز به رسانه هایی که همکاری داشته باشند به رسم یادبود تندیس و لوح تقدیری همراه با هدایایی تعلق میگیرد .