مدیرکل راه و شهرسازی استان: ۹۰۰ کیلومتر جاده در خوزستان در حال احداث است / سال گذشته ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده ها اصلاح و رفع ش

خورنا | احمدرضارستمی: منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان گفت: بیش از ۹۰۰ کیلومتر جاده با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان از منابع ملی در استان خوزستان در حال احداث است  .

وی با بیان اینکه از این میزان در نیمه اول امسال حدود ۲۵۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است اظهار کرد: طرح کمربندی رامهرمز، جاده رامهرمز به بهبهان، جاده هفتکل به ایذه، جاده خیرآباد و کمربندی شوشتر ازطرحهایی هستند که از منابع ملی و زیر نظر شرکت ساخت هستند .

منوچهر رحمانی افزود: در حوزه راه روستایی با استفاده از دو ظرفیت قیر و اسناد خزانه، ۱۱۳۰ کیلومتر راه روستایی ایجاد کرده‌ایم .

وی در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز استان گفت: در این زمینه ۲۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی شده است و کمتر از ۱۰ درصد آن در حوزه خوزستان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: در سال گذشته ، ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده ها اصلاح و رفع شد ، اما برای باقی‌مانده نقاط حادثه‌خیز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوان آن‌ها را رفع کرد.

وی گفت: همچنین برای سال آینده ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در دستور کار قرار دارند که اصلاح خواهند شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *