بازدید دکتر علاسوند از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز

میثاق حاجتی / خورنا: دکتر علاسوند عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز به همراه امیر آهن جان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری که در اهواز برپاست ، بازدید به عمل آوردند.

IMG-20170114-WA0063

به گزارش پایگاه خبری خورنا ، در این بازدید علاسوند عضو شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تشکر از هیئت دوچرخه سواری و معاونت فرهنگی شهرداری که همواره کمک رسان هیئت ها است در خصوص برگزاری این اردو گفت:آنچه بسیار قابل توجه است برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز به جهت آمادگی برای حضور در مسابقات کشور هندوستان است که از افتخارات ماست. انشا ا… بتوانیم میزبان اردوی سایر تیم ها نیز باشیم تا خوزستان به جایگاه قبلی خود در زمنیه ورزش دست یابد.

وی در ادامه گفت: چیزی که از نظر ما مهم است تاثیر ورزش برجسم و روح است بخصوص ورزش دوچرخه سواری که می تواند در زمینه های کاهش آلودگی هوا و سلامتی محیط زیست نیز موثر باشد.

علاسوند در پاسخ به این سوال که شهرداری و شورای شهر اهواز در راستای حمایت و گسترش ورزش چه کارهایی انجام داده اند گفت:در سال ابتدایی شورای اسلامی شهر اهواز کمیسیونی مستقل با نام ورزش ایجاد کردیم تا به مسائل ورزش شهروندی به صورت تخصصی توجه شود.چند روز پیش نیز با هدف حمایت و تامین هزینه های ورزشکاران و باشگاهها اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان به باشگاه استقلال خوزستان مصوب شد.

این عضو شورای شهر اهواز در ادامه افزود: ما خوزستانی ها به فوتبال دوستی معروف هستیم ولی نمی توانیم تنها به این رشته بپردازیم و باید به سایر رشته های نیز توجه شود. دربحث ورزش های همگانی در پارکهای شهر اهواز ورزش های صبحگاهی وعصرگاهی را در نظر گرفته ایم که با حضور مربیان مجرب شهروندان بتوانند به ورزش بپردازند.

امیر آهن جان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان نیز در خصوص برگزار اردوی تیم ملی در اهواز گفت: با توجه به هماهنگی هایی که با آقای قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور داشتیم بنا بر این شد که به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی خوزستان و وجود پیست شهدای کارگر خوزستان برای سومین سال متوالی اردوی تیم ملی در شهر اهواز برگزار شود تا ملی پوشان آقا و خانم در رشته دوچرخه سواری بتوانند به صورت مجزا به تمرین بپردازند و با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی کشور هندوستان که ۱۸ تا ۲۵ بهمن برگزار میشود ، شرکت نمایند.

این اردو به مدت ۲۰ روز بوده و ۱۸نفر از آقایان دوچرخه سوار و ۱۲ نفر از بانوان دوچرخه سوار زیر نظر مربیان طبق برنامه ریزی های منظم به تمرین می پردازند.

وی افزود: طبق جلساتی که با مربی تیم ملی دوچرخه سواری داشته ایم تمرینات به لطف خدا به خوبی در حال انجام است و ما هم به عنوان میزبان در کنارشان هستیم تا انشاا… بتوانند به سکوی نخست در مسابقات شهر دهلی کشور هندوستان دست یابند.

آهن جان گفت: برای برگزاری این اردو و میزبانی از ماههای قبل هماهنگی هایی با مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان صورت گرفت تا شرایط مهیا شود.البته در تلاش هستیم در کنار برگزاری اردوی تیم ملی ، لیگ پایانی دوچرخه سواری کشور را ۴ الی ۶ بهمن ماه در اهواز و ماهشهر برگزار نمائیم.

شایان ذکر است در این بازدید علاسوند عضو شورای اسلامی شهر اهواز و آهن جان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان از نزدیک از تمرینات اعضای تیم ملی بازدید به عمل آوردند.

IMG-20170114-WA0064

IMG-20170114-WA0062

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *