فعالیت کارگروه پاسخگویی به شبهات قرآنی در فضای مجازی در امیدیه آغاز شد

اسداله ترحم / خورنا – کانون فرهنگی ـ هنری امام خمینی(ره) مسجد جامع امیدیه به منظور شناسایی شبهات قرآنی و پاسخگویی به آنها کارگروهی متشکل از کارشناسان دینی، روان شناسی و فضای مجازی تشکیل داده و فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده است.

جواد سلیمانی، مدیرکانون امام خمینی(ره) مسجد جامع امیدیه درباره برنامه‌های این کانون گفت: اخیراً سمت و سوی فعالیت کانون به سمت فضای مجازی سوق داده شده است و در این راستا اتاق فکری تشکیل شد و کارگروهی به منظور رصد شبهات قرآنی در گروه‌های مجازی شکل گرفت.

وی اظهار کرد: این کارگروه متشکل از اعضایی است که در زمینه‌های دینی، روان‌شناسی و فضای مجازی تخصص دارند و پس از رصد شبهات، روحانیون پاسخ آنها را در اختیار می‌گذارند و روان‌شناس گروه آن را به شیوه‌ای که مخاطب‌پسند باشد،‌ تنظیم می‌کند.

سلیمانی گفت: اعضای این کارگروه ۱۰ نفر هستند که هر یک در گروه‌هایی متعددی در فضاب مختلف مجازی حضور دارند. واردشدن به این گروه‌ها به منظور حضور در کنار مردم در فضاهای مجازی و شناسایی مسائلی است که مردم در این شبکه‌ها با آن مواجه هستند.

مدیرکانون امام خمینی(ره) مسجد جامع امیدیه گفت: در این برنامه شبهات و ضعف‌های مردم در مقابله با آنها رصد و شناسایی می‌شود و به تناسب آن پاسخ‌هایی به این شبهات داده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *