پیام تسلیت حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

میثاق حاجتی / خورنا: حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیامی صادر کردند که متن آن بدین شرح است :

_۲۰۱۷۰۱۱۰_۰۲۳۷۰۶

بزرگمردی که در قلب مردم ایران جاودانه شد …

از ما نامی در تاریخ می ماند و روسفیدی در تاریخ گاهی بزرگترین دغدغه انسان در طول حیات اوست.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت وزین و تاثیرگذار دوران معاصر ایران در حالی که صبر در سیاست را به منصه ظهور رساند ، مانند همه تحرکات و تصمیمات سیاسی غیرقابل پیش بینی اش ، ناگهانی و غیر قابل پیش بینی فوت کرد و ملت ایران ، مجاهدان و یاران دیرین انقلاب و دغدغه مندان آینده کشور را در بهت و غم و سرگردانی فرو برد.

آیت الله رو سفید از میان ما رفت ، از آن حیث که تا آخرین لحظه قضاوت مردم را شاخص رضایت قرار داد و مرزبندی های خود با انحصارطلبان و جزم اندیشان را با شجاعت خط کشی کرد.

امروز گفتن از گذشته ، آغاز گشته و همه گمانه ها در خصوص آینده دچار تغییر و تحول شده است و این موضوع ناشی از فقدان و مرگ حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان متفاوت ترین چهره سیاسی در برهه های مختلف انقلاب است.

تجزیه و تحلیل تاریخ معاصر ایران بدون پرداختن به شخصیت ، تفکرات و تصمیمات سیاسی ایشان غیر ممکن است ، پیوند ناگسستنی ایشان با اذهان تمام ایرانیان ریشه در سابقه ایشان در ادوار مختلف و سپهر سیاسی کشور دارد، از مبارزه و مجاهدت در راه انقلاب ،تا شورای عالی انقلاب و فرماندهی جنگ ، ریاست مجلس و ریاست جمهوری ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست خبرگان و… همه نشان از نقش و حضور پررنگ آیت الله در شش دهه گذشته کشور دارد و گاه این حضور و درصحنه ماندن خار چشم تازه به دوران رسیده ها بوده است.

مرگ رفسنجانی ، آغاز راه است ، راهی که صبر، شجاعت ، کیاست ،مدارا و راهبری به عنوان تجارب و یادگارهای آیت الله برای ادامه دهندگان راهش چراغی روشن است ودرس بزرگ او به تاریخ و مردم صبر واستقامت است.

حزب اعتمادملی مسجدسلیمان ضایعه درگذشت بزرگ مرد انقلاب را به همه مردم ایران و علاقمندانش تسلیت عرض می نماید و امید داریم استوار و پابرجا بر عهد و پیمانی که با مردم بسته ایم و تداوم در آرمانهای آیت الله رفسنجانی ره که با آرمانهای انقلاب پیوندی ناگسستنی دارد ، حرکت نمائیم و موجبات رضایت و شادی روح ایشان رافراهم آوریم .

روابط عمومی حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان