برگزاری مراسم وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در جوار قبور مطهر شهدای گمنام و نوجوان سیزده ساله شهید بهنام محمدی +تصاویر

میثاق حاجتی / خورنا: مراسم وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها در جوار قبور مطهر شهدای گمنام و نوجوان سیزده ساله شهید بهنام محمدی ،توسط انجمن بانوان فعال و فرهیخته ی حوزه ی دین شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم معنوی که با حضور جمع کثیری از بانوان فرهیخته و دختران دانش آموز برگزار شد، حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان به ایراد سخن پرداخت. وی در این مراسم برنامه ریزی دقیق و داشتن الگوهای اسلامی ایرانی را رمز موفقیت زنان و بانوان جامعه دانست و با تاکید بر این که دختران شیعه بهترین الگوها را دارا هستند افزود: بهترین الگوها و سرمشق های زندگی در اسلام نصیب دختران و بانوان شیعه شده است در حالی که که بسیاری از بانوان دیگر جوامع از داشتن چنین الگوهایی بی نصیب هستند.

وی خاطر نشان کرد: زنان و بانوان نصف بیشتر جامعه آماری را به خود اختصاص داده اند و بر نصف دیگر نیز تاثیر مستقیم دارند و در حقیقت آنان مدیران مهمترین و زیر بنایی ترین کانون جامعه به عنوان خانواده هستند.

قندعلی تصریح کرد: امروزه طراحان فضاهای رسانه ای در حال زدودن اخلاق و عفت در جوامع هستند و همه باید این نکته را بدانند که دشمن و ناتوی متهاجم و ضد فرهنگ برای سنین زیر ۵سال جوامع نیز برنامه ریزی خاص خود را دارند.

وی خاطر نشان کرد: وجود بسیاری از بازی های عروسکی و رسانه ای نمونه هایی از این طرح ریزی دشمن هستند که به صورت نرم و خزنده در حال تضعیف باورها و عفت عمومی در جامعه هستند که در چنین مجالسی بایستی همه ی فرهیختگان با الگوگیری از حضرت معصومه سلام الله علیها در راه آگاهی دادن به سایرین و حفظ کانون اجتماعی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تلاش مضاعف کنند.

قابل ذکر است جمعیت بانوان فعال و فرهیخته دین در شهرستان مسجدسلیمان از یکسال پیش فعالیت خود را در عرصه ی دینی جهت تقویت مبانی فکری و عقیدتی جمعیت زنان آغاز کرده و تاکنون برنامه های بسیار موفقی را اجرا نموده است.

گفتنی است این مراسم توسط جمعیت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز و دبستان شهید مدنی آموزش و پرورش انجام شد.

img_5648img_5642