پیام تسلیت مجمع تشکل های اصلاح طلب استان خوزستان و سایر تشکل های دانشجویی کشور در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

خورنا | گروه سیاسی: مجمع تشکل های اصلاح طلب استان خوزستان و سایر تشکل های دانشجویی کشور در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیامی صادر کردند که متن آن بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

امروز ملت بزرگ و شریف ایران در سوگ فرزند دیگری از آرمان ایمانشان، عالم آزاد اندیش و روشنفکر و مبارز ضد استعمار و استبداد، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری نشسته اند.

مردم ایران دوباره خاطرات خرداد ماه ۶۸ را که شاهد رحلت بنیان گذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بودند در ذهن و جان خود مرور می کنند و به یاد می آورند که در هر لحظه از انقلاب، همواره آیت الله هاشمی در کنار امام و ملت ایران حضور داشته اند. از شکنجه شدن در رژیم طاغوت تا رسیدگی به خانواده زندانیان سیاسی در بند آن رژیم، از فرماندهی جنگ تا ریاست مجلس، از ریاست جمهوری تا مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و در تمام دوران مجاهدت شصت ساله خود همواره در تلاش برای بهروزی و اعتلای جایگاه ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

امام خمینی(ره) در بزنگاه تاریخی خردادماه ۱۳۵۸ در پیامی فرمودند : ” بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. ” به راستی نیز چنین است. امروز بیش از پیش وظیفه خود می دانیم که در راه اعتلای شجره این نهضت که با خون شهیدان آبیاری شده است بکوشیم و به فرموده امام راحل(ره) اعتقاد داریم که هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

فقدان این انقلابی اصیل، زخمی جانکاه بر پیکر نظام و ملت ایران است. از این رو ما تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه ها از اکثر نقاط کشور، ضایعه وارده را به محضر شریف ملت بزرگ ایران، خانواده داغدار هاشمی رفسنجانی، رهبر انقلاب، بزرگان، علما، آزادگان، ایثارگران و تمامی دلباختگان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می کنیم و علو درجات را برای آن مرحوم آرزومندیم و از آحاد ملت ایران دعوت می نماییم تا در مراسم تشیع پیکر پاکشان در ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه از دانشگاه تهران به طرف حرم مطهر بنیانگذار انقلاب شرکت کنند.

و السلام علی عباد الله الصالحین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *