پیام تسلیت مجمع اصلاح طلبان استان خوزستان در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

خورنا | گروه سیاسی: مجمع اصلاح طلبان خوزستان در بیانیه ای ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ملت ایران تسلیت گفت.

*بسم الله الرحمن الرحیم*
*مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا*
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهدی نستوه ،چهره مؤثر در شکل گیری وپیروزی انقلاب اسلامی، شخصیتی متشخص و اندیشمندی عالم در جهان اسلام  و سیاستمداری پرتلاش و نستوه درعرصه ی معادلات پر از فراز و نشیب ایران دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت و همگان را در اندوه و فغان فرو برد و سوگوار نمود و البته قبول این حقیقت و این راه تقدیری انکار ناپذیر است که؛
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ(هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می ماند).

آیت الله هاشمی رفسنجانی از آغازین روزهای غرس نهال انقلاب اسلامی و حرکت ۱۵ خرداد یکی از پیشگامان و موثقین و یار همیشه یاور و همراه حضرت امام خمینی (ره) در کنار دو یار مبارز حضرت آیت الله العظمی منتظری و حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت ساختارمندی، شکل گیری ، استقرار نظام ، توسعه و پیشرفت کشور منطبق بر ساختار و برنامه تلاش نمود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افتخار مدیریت جنگ تحمیلی را در کارنامه ی خود داشت و پس از جنگ، سازندگی را در شرایطی که کشور خرابی ها و مشکلات بسیار داشت ، آغاز نمود و موفقیت های وصف ناپذیری را نصیب کشور کرد.

آیت الله هاشمی همچون همیشه ی تاریخ حیات پرفروغش با سر پنجه ی تدبیر و مدبرانه اش اجرا و برگزاری حماسه ی دوم خرداد ۷۶ را در جهت اعمال اراده ی ملت ایران مدیریت فرمود و در پی انتخابات ۸۸ در همه ی احوال ملجأ و مأمنی برای مردم بزرگ و تمامی حق طلبان ،اعتدال گرایان  ، اصلاح طلبان و منتخبان مردم بود .

وی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بابزرگ منشی وتدبیر و آینده نگری عمیق خود ، قلم بطلان بر دروغ و تباهی کشید و باعث پیروزی و شادی بزرگ مردم شد .

ایشان اندیشمندی خستگی ناپذیر بود و در همه حال و ادوار برای عظمت ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بحران ها و تنگناها گره گشا بود و بدون شک فقدانش در سپهر سیاسی ایران تا سالیان متمادی مشهود و ملموس خواهد ماند چرا که؛
*إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ*

رحلت این عالم گرانقدر که مصیبتی بس بزرگ است را به همه ی مردم شریف ایران ، خانواده ی مکرم ، محترم و رنجدیده ی آیت الله هاشمی رفسنجانی و به همه ی دوستدارانش تسلیت عرض نموده ،  برای آن فقید سعید از حضرت باریتعالی رحمت واسعه و علو درجات آرزومندیم.

“مجمع اصلاح طلبان خوزستان”
بیستم دی ماه نود و پنج

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *