در راستای ارتقاء سطح اطلاع رسانی پرستاری؛ وبسایت هیات مدیره نظام پرستاری اهواز رونمایی شد

خورنا –رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز خبر از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه هیات مدیره با پرستاران ، جامعه و مخاطبان خود از اواسط دی ماه داد.

به گزارش روابط عمومی هیات مدیره نظام پرستاری اهواز، وبسایت این هیات مدیره در امور صنفی و فرهنگی پرستاری از اواسط دی ماه فعالیت اجرایی خود را رسما آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس www.ino.ir/ahwaz در دسترس پرستاران و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های اخبار ، اطلاعیه های صنفی ، رفاهی ، فرهنگی و آموزشی قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل عضویت و تمدید عضویت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علیرضا گچ کوبان رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین هیات مدیره و پرستاران و ارتقای سطح کیفی خدمات هیات مدیره پس از این رونمایی، اظهار داشت: هیات مدیره نظام پرستاری اهواز که در چند ماه گذشته بعنوان برترین هیات مدیره نظام پرستاری در کشور شناخته شده از این تاریخ به بعد با اقتدار بیشتری از حقوق صنفی موکلین خود دفاع خواهد کرد

وی همچنین همگامی اعضای هیات مدیره با علم روز را از مهمترین سیاست‌های هیات مدیره برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارتقای وضعیت خدمات دهی به صورت آنلاین هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هیات مدیره نظام پرستاری اهواز به نشانی www.ino.ir/ahwaz مراجعه کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *