برگزاری پنجمین یادواره استاد بهمن علاءالدین در شوشتر

میثاق حاجتی / خورنا: پنجمین یادواره استاد بهمن علاالدین، ۱۷ دی ماه ۹۵ توسط انجمن فرهنگی شیر سنگی در شهرستان شوشتر برگزار می شود.

۴۵۰۱۴_۳۶۰-۳
به گزارش پایگاه خبری خورنا مدیر روابط عمومی انجمن فرهنگی و هنری شیرسنگی با اعلام این خبر گفت: بر اساس سنت سال های پیش و اهداف انجمن شیرسنگی که تجلیل از مقام بزرگان هنر ایران زمین در برنامه های این سازمان مردم نهاد قرار دارد امسل نیز در بیست و شش اذرماه پنجمین یادمان استاد علاالدین چهره مطرح موسیقی فولکلور ایران و سرزمین زاگرس را در شهرستان شوشتر برگزار خواهیم کرد ‌و برای هر چه باشکوه تر برپا شدن این برنامه  از  هنرمندان مطرح بومی و غیربومی برای اجرای هنری دعوت به عمل خواهد آمد.
اتابک پژوهان با بیان اینکه امنیت فرهنگی امروز کشور مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می باشد تصریح کرد: انجمن فرهنگی و هنری شیرسنگی با فعالیتی ۱۴ ساله نشان داد که همدلی و همزبانی اصل بنیادی در موفقیت و خوشنامی یک تشکل فرهنگی است.
وی توضیح داد: طبق تصمیم گیری مدیر انجمن شیرسنگی در برنامه ریزی فعالیت های انجمن فرهنگی و هنری شیرسنگی در نیم سال دوم سال ۹۵  از ابتدای سال جاری نمایندگی فعالیت های انجمن را به چند شهرستان واگذار کردیم و بدین شرح سرکار خانم مریم ابوالقاسم زاده با سابقه خوش فعالیت فرهنگی و هنری و تجربه ۱۸ ساله به عنوان مسول نمایندگی شهرستان اهواز  و همچنین نمایندگی شهرستان گتوند نیز به مهندس داریوش محمودی داده شد تا توانمندی خود را در زمینه فرهنگی و هنری نشان دهد.
وی گفت: نمایندگی فرهنگی شهرستان شوشتر نیز به مهندس سهیل محمودی اعطا شد، او فعالیت و همکاری خود را با انجمن از سال ۱۳۸۳ آغاز کرد و همچنان یکی از همیاران ثابت قدم انجمن هستند و نخستین برنامه رسمی خود را در بیست و شش آذرماه اجرا خواهند نمود.
مهندس اتابک پژوهان تاکید کرد: رویکرد انجمن فرهنگی و هنری شیرسنگی  به سمت شناخت فرهنگ اقوام ایرانی است و امیدواریم بتوانیم در این راستا به هدف خود برسیم