پیش بازی نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر

میثاق حاجتی / خورنا: در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل دوم لیگ دسته یک، فردا نفت مسجدسلیمان به مصاف ایرنجوان می رود.

phpthumb

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان هفته هیجدهم لیگ دسته اول کشور با برگزاری ۹ دیدار از فردا ۱۷ دیماه در نقاط مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در یکی حساس ترین بازی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر میزبان نفت مسجدسلیما خواهد بود.

دو تیم در حالی نیم فصل اول را به پایان بردند که نتایج خوبی در مقابل حریفان خود کسب کردند که ایرانجوان با ۵ گل راه آهن بحران زده را شکست داد و نفتی ها هم در انزلی ملوان مدعی را متوقف کردند.

قرمزهای بوشهری که با آمدن سعید مفتخر روی نواز پیروزی افتادند و با سه برد شیرین با این مربی با دانش هتریک کردند، در فکر ادامه همین روند خواهند بود و از این رو آن ها از تعطیلات نیم فصل استفاده کردند و تمرینات منظمی را دنبال کردند و بازیکنان تأثیر گذاری همچو مهدی چاهکوتاه زاده و حسین موجی را نیز به خدمت گرفتند تا نیم فصل را با قدرت شروع کردند.

گرچه حواشی اخیر و عدم پرداخت وعده وعیدها باعث دل نگرانی هواداران این تیم شده ولی مفتخر همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است و فرشته نجات تیمش بوده و آنها با فراموشی این مشکلات بدنبال چهارمین برد خود خواهند بود.

ایرانجوان ۲۱ امتیازی در صورت برد در این دیدار می تواند چند پله صعود کند واز نیمه دوم جدول جدا شود و باید به این تیم یکدست و همدل سعید مفتخر خوشبین باشیم.

اما نفتی های شهر مسجدسلیمان در نیم فصل اول با سهراب بختیاری زاده نتوانستند نتایج دلخواه هواداران را کسب کنند و در نقل انتقالات زمستانی دست به تغییراتی روی نیمکت خود زدند.

بختیاری زاده از کار برکنار شد تا مجدداً فرزاد حافظی سکان هدایت این تیم جنوبی را در دست بگیرد و در ادامه شهنی فیض سرپرست این تیم نیز جای خود را به داریوش حسن پور داد.

نفت مسجدسلیمان که اردوی ۱۰ روزه خود را در اهواز می گذراند امروز از این شهر به بوشهر خواهد آمد تا آماده رویارویی با ایرانجوان شود و ان ها در طول برگزاری اردوی خود در اهواز چند بازی تدارکاتی نیز برگزار کردند و به نتایجی خوبی نیز رسیدند که در مهم ترین بازی موفق شدند با سه گل استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر را شکست بدهند.

با این تفاصیل نبرد قرمزهای بوشهر و نفتی ها شهر مسجدسلیمان در هفته هیجدهم لیگ دسته اول کشور از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود.

قابل ذکر است این دیدار حساس را آقایان: کوپال ناظمی به کمکهای بابک خسروی ، امیر فلاح و عباس صادقی  قضاوت خواهند کرد و  ناظر داوری نیز آقای زاهد بحرینی خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *