بندرخرمشهر رتبه سوم ارزیابی عملکرد بنادر کشور را کسب کرد

خورنا -به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس اظهار داشت: در مراسم تقدیر از برترین های جشنواره شهید رجایی که با حضور منصور آرامی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، برخی از مسئولان سازمان بنادر و مدیران بنادر کشور در سالن اجتماعات سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، بندرخرمشهر با کسب نمره کل ۱۷۵۴ از شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح ملی و استانی رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

وی برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت، برنامه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد را از جمله موارد شاخص های عمومی عنوان کرد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه افزایش تخلیه و بارگیری بنادر تجاری، افزایش ظرفیت جابجایی مسافر دریایی، جذب سرمایه غیردولتی در بنادر، ارتقای ایمنی بنادر، افزایش ظرفیت کانتینری بنادر، سرمایه گذاری سازمان در بنادر و متوسط زمان سرویس به کشتی در بنادر را از جمله موارد شاخص های اختصاصی برشمرد.

دریس یادآور شد: در شهریور ماه سال جاری بندرخرمشهر در جشنواره شهید رجایی، رتبه برتر در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی خوزستان را کسب کرده است.

وی این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش های بی دریغ و شبانه روزی کارکنان مجتمع بندری خرمشهر در عرصه های مختلف دانست.