دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی جنوب غرب خوزستان

خورنا -به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر ، ولی اله حیاتی در دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی جنوب غرب خوزستان که با حضور فرمانداران آبادان ، شادگان ، مسئولین دانشکده علوم پزشکی آبادان و مسئولین دستگاههای اجرایی آبادان، خرمشهر و شادگان در فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان اقدامات ارزنده ای انجام داده است.
وی افزود : در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت ، ۱۱ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه این دولت قرار گرفتند.
فرماندار ویژه خرمشهر با تشریح اقدامات دولت یازدهم در اجرای طرح تحول سلامت در حوزه خرمشهر، گفت: بیمارستان سوم خرداد که متروکه بود، به بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهید موسوی تبدیل شده و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال اجرا است.
وی تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) و ارتقاء تجهیزات اورژانس و کلینیک بیمارستان ولیعصر(عج) را از دیگر اقدامات دولت در این شهرستان عنوان کرد.
حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از مدیریت خوب استاندار محترم خوزستان ، دانشکده علوم پزشکی آبادان و دستگاه های متولی بهداشت و درمان در ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی سال جاری، گفت:دستگاه های اجرایی به ویژه شبکه بهداشت و درمان در خدمات رسانی به زائران سنگ تمام گذاشتند و این مهم، قابل تقدیر است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تردد یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر در اربعین حسینی امسال از مرز شلمچه به مقصد عتبات عالیات را یادآور شد و گفت:۶۵۰ هزار زائر اربعین حسینی در بازه زمانی ۱۰ روزه از مرز شلمچه به عتبات عالیات عزیمت شدند و ۶۵۰ هزار زائر نیز بدون کوچکترین خطری وارد کشور شده اند.
وی از خدمات پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند در تامین زیرساخت های مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی تشکر کرد.
حیاتی بر اهمیت بازگو کردن خدمات دولت به مردم به خصوص در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود : مسئولین باید خدمات دولت را به بهترین نحو مطلوب برای مردم بازگو و مرتبا یادآوری و اطلاع رسانی نمایند .
در این نشست در خصوص راهبردهای نظارت بر بازار در ماه های پایانی سال بحث و بررسی شد و برای رفع برخی معضلات بهداشتی این سه شهرستان تصمیم گیری شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *