یک کاندیدای اصولگرا در شوشتر: اگر شورای نگهبان احمد پیکری را تایید صلاحیت کند باید فاتحه پیروزی در انتخابات مجلس را بخوانیم / برای رد صلاحیت احمد پیکری دعا کنید

خورنا – یک کاندیدای اصولگرا در شوشتر گفت : اگر کاندیدای اصلاح طلبان در شوشتر تایید صلاحیت بشود باید فاتحه پیروزی در انتخابات مجلس را خواند .

به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم خورنا ، این کاندیدای انتخابات مجلس که از جناح اصولگرایان می باشد در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود افزود : پیروزی اصولگرایان در رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلبان شوشتر است و اگر کاندیدای جناح اصلاح طلبان تایید صلاحیت بشود باید منتظر شکست سنگین اصولگرایان در انتخابات مجلس باشیم .
وی خاطرنشان کرد : خدا کند کاندیدای اصلاح طلبان شوشتر که شانس بسیار زیادی در انتخابات مجلس هم دارد توسط هیئت نظارت شورای نگهبان رد صلاحیت بشود .
این کاندیدای اصولگرا گفت : اگر کاندیدای اصلاح طلبان شوشتر تایید صلاحیت بشود به راحتی می تواند بنده و سردار گیلانی را شکست بدهد و باید برای رد صلاحیت احمد پیکری دعا کنیم .
وی افزود : امیدوار باشید آن طور که در خبرها خوانده ایم شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان و حزب اعتمادملی شاخه شوشتر بر روی احمد پیکری به اجماع نرسند زیرا پیکری می تواند آرای اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو را جذب نماید ./