پیام روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر بمناسبت روز شهرداریها

خورنا – نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهداری ، اقدامی ارزشمند و فرصتی است مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت های شبانه روزی خادمان ملت در عرصه های مختلف امور شهری و روستایی.

این روز مبارک نمایش دستاوردها و اقدامات انجام شده و جلب توجه برنامه ریزان و صاحب نظران دستگاههه و نهادهای اجرایی مرتبط با مدیریت شهری و روستایی به مسائل ،تنگناها و نیازهای مدیریت شهری و روستایی و سایر اهداف نکوهداشت این روز است.

امروز بحول قوه الهی شهرداریها و دهداریها با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به ولی نعمتان خود همپای شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها گام های بزرگی برداشته اند که رفاه و آسایش و ارتقای سطح زندگی مردم محصول تلاش های بی وقفه آنها در عرصه های مختلف عمرانی،خدماتی،اجتماعی و فرهنگی است.

ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریکات بمناسبت ۱۴ تیر روز ملی شهرداری و دهداری این روز خجسته را به همه شهرداران و بخشداران ودهداران شهرستان بندرماهشهر بویژه شهردار سختکوش و پرتلاش شهرمان و همه مدیران و کارکنان خدوم شهرداری بندرماهشهر تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

توفیق روزافزون همه خدمتگذاران این عرصه را درخدمت عالمانه و صادقانه به مردم مومن و شریف بندرماهشهر از خداوند سبحان مسئلت می نمائیم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بنده از شهرداری تقاضا دارم که در این وضعیت اقتصادی نابسامان مردم کمی هم به فکر مردم باشند . وعدالت را در شهرداری بین خو د و مردم رعایت کنند
  • ناشناس بنده از شهرداری تقاضا دارم که در این وضعیت اقتصادی نابسامان مردم کمی هم به فکر مردم باشند . وعدالت را در شهرداری بین خو د و مردم رعایت کنند . زمین رو به قیمت بسیار پایین از مردم می خرید واگه امتیازی می خواهید به مردم واگذار کنید باشمشیر به سراغ این ملت می روید به خدا انصاف وعدالت نیست