هندیال بهبهان درگیرمشکلات مالی و نبود اسپانسر

خورنا-سرپرست اداره ورزش وچوانان بهبهان با بیان اینکه  هندبال بهبهان دارای گذشته ای درخشان است خاطرنشان کرد  : باید برای رشد و توسعه هنبال شهرستان و اوج گیری دوباره آن تدبیری مناسب اندیشه کرد.

منوچهروصلتی سرپرست اداره ورزش وچوانان بهبهان در گفتگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا با اشاره به  مشکلات مالی و نبود اسپانسر برای  تیم هندبال شهرستان یادآورشد :یکی از نیاز‌های ورزش شهرستان جذب حامیان مالی برای حمایت از ورزش‌های قهرمانی ست که باید فرهنگ حمایت مالی از ورزش در شهرستان نهادینه شود و هیات ها نیز برای یافتن حامی مالی مناسب ناامید و مایوس نشوند و تا آنجا که ممکن است پی گیر موضوع باشند چرا که  هندیال بهبهان از پتانسیل خوبی در زمینه بازیکن و مربی برخوردار است و این پتانسیل خوبی برای جذب اسپانسر محسوب می شود .

وصلتی در خصوص مجموعه ورزشی شهید بقایی بهبهان هم گفت: این مجموعه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است  که  دو مورد اساسی این پروژه باقی مانده است.یکی برق مجموعه و دیگری سیستم سرمایشی و گرمایشی  سالن اما نماینده شهرستان قول پیگیری و تامین اعتبار را برای تکمیل و راه اندازی این مجموع تا پایان سال ۹۴ دادند. که با تکمیل و بهره برداری از آن می توان به توسعه بیشتر ورزش  شهرستان امیدوارتر بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *