برای اولین بار دراستان

همایش تخصصی کنکور در خرمشهر برگزار گردید

خورنا - در جریان اولین همایش تخصصی کنکور دراستان خوزستان که درخرمشهر برگزار گردید، مدیریت آموزش وپرورش خرمشهر عنوان نمود :اقدامات خوبی در گذشته برای کنکور دانش آموزان صورت گرفته بود اما در آسیب شناسی ها متوجه شدیم که فاقد ارزشیابی و هرگونه برنامه جامع و مدون هستیم .

خورنا – در جریان اولین همایش تخصصی کنکور دراستان خوزستان که درخرمشهر برگزار گردید، مدیریت آموزش وپرورش خرمشهر عنوان نمود :اقدامات خوبی در گذشته برای کنکور دانش آموزان صورت گرفته بود اما در آسیب شناسی ها متوجه شدیم که فاقد ارزشیابی و هرگونه برنامه جامع و مدون هستیم . تصمیم بر آن شد که همه برنامه های کنکوری دانش آموزان در یک قالب متمرکز و مدون صورت گیرد.

عبدالحافظ عنبری افزود : کار آموزش کنکور دانش آموزان سال سوم و چهارم متوسطه از امسال با هزینه های بسیار پایین آغاز شد.

وی اظهار داشت :تلاش می کنیم در خرمشهر موج کنکور راه اندازی کنیم تا شهروندان متوجه تحول بشوند و به واسطه آن خانواده ها نسبت به مقوله کنکور دانش آموزان حساس تر شوند.

رییس آموزش و پرورش خرمشهر ،با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موسسات کنکوری در چشم انداز آموزشی پیش بینی شده ، افزود :بر خلاف نگاه های رقابتی موجود نسبت به حضور موسسات خصوصی آموزش کنکور در کشور ، برای استفاده دانش آموزان از ظرفیت های کنکوری سه موسسه گاج ، قلم چی و رزمندگان در یک قالب متمرکز و با هزینه پایین ،برنامه ریزی ۱ ساله صورت گرفته است .

مدیریت آموزش وپرورش خرمشهر درپایان ضمن بیان  ظرفیت کنکوری ایجاد شده ، ابراز امیدواری نمود که با تلاش دانش آموزان ومجموعه آموزش وپرورش خرمشهر، شاهد خروجی های خوب و در شأن شهرستان خرمشهر باشیم.