نتایج آزمون استخدام پیمانی استانداری خوزستان اعلام شد

خورنا –  نتایج آزمون استخدام پیمانی استانداری خوزستان و فرمانداری‌های تابع از سوی این استانداری اعلام شد.

به گزارش خورنا به نقل از استانداری، نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۱ استانداری خوزستان و فرمانداری‌های تابع روی وب‌سایت اینترنتی استانداری خوزستان به نشانی http://ostan-khz.ir قرار گرفت.

اداره کل اداری و مالی استانداری خوزستان همچنین اعلام کرده است: برای انجام مراحل استخدامی با قبول‌شدگان اصلی تماس گرفته خواهد شد به همین دلیل از مراجعه حضوری و تماس تلفنی اکیدا اجتناب شود.
 مهلت اعتراض به نتایج آزمون تا روز هفتم مردادماه امسال تعیین‌شده و پس از تاریخ مذکور به هیچ‌گونه اعتراض ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهرام با سلام و احترام ما جمعی ( حدود ۲۰۰ نفر) از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اسفند ۹۱ استانداری خوزستان بعد از ۱۶ ماه که از اعلام نتایج سپری شده است و گذراندن تمام مراحل استخدامی اعم از گزینش، مصاحبه ، تحقیقات ، طب کار ، و ... همچنان در انتظار صدور احکام به سر می بریم. این در حالیست که کد استخدامی نیز صادر شده است اما جواب مسئولین امر ابلاغ نشدن بودجه و عدم اختصاص اعتبار است. با پیگیری های انجام شده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اظهار آنها بر تخصیص اعتبار، ما سردر گم این موضوع مانده ایم. ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی تقاضای رفع این بلاتکلیفی را از شما داریم . لازم به یادآوریست که اکثر بچه ها شغل های قبلی خودرا به امید شروع بکار در سال جدید رها کرده اند. با تشکر فراوان جمعی از پذیرفته شدگان استخدامی اسفند ۹۱ خوزستان