معرفی اعضاء کمیته های اجرایی و عملیاتی انتخابات شهرستان رامشیر

خورنا – کمیته های مختلف اجرایی و عملیاتی  انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری شهرستان رامشیر مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و به نقل از  کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان رامشیر صبح امروز در جلسه ای ،کمیته های مختلف اجرایی و عملیاتی  انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری شهرستان رامشیر مشخص شدند.

 فرماندار رامشیر دراین  جلسه با اشاره  بر رعایت اصل بی طرفی فرمانداری تاکید کرد : فرمانداری با تمام توان در راستای رعایت بی طرفی از یک سو و برگزاری باشکوه و منظم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری  تلاش خواهد کرد.

سعید فیوضی در ادامه با اشاره به امکانات موجود ولوازم و ضروریات مورد نیاز  اظهار داشت : باید پیش بینی های لازم صورت بگیرد و با امکان سنجی مورد نیاز انتخابات را به نحو شایسته ای برگزار کنیم. وی در خصوص نیازمندی های انتخابات تصریح کرد : با بهره گیری از ظرفیت های موجود در شهرستان تلاش خواهیم کرد که انتخابات باشکوه برگزار شود.

 فرماندار رامشیر در ادامه ، روح الله شفیعی را به عنوان مسئول ستاد انتخابات شهرستان و مسئول کمیته آموزش، حبیب الله ادیبی  مسئول اجرایی انتخابات ، مرتضی منیعی مسئول کمیته انتظامی و کمیته فن آوری اطلاعات ، رضا خدری مسئول کمیته حمل و نقل ، جلیل ظهیری مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و زهرا شریفی را به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان رامشیر معرفی کرد.

فیوضی در پایان بر مشارکت حداکثری همراه با شور و نشاط و رقابت سالم در شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است فعالیت کمیته های  اجرایی با هیات اجرایی متفاوت دانست و کمیته های  اجرایی تنها به انجام فعالیت های اداری تا زمان اجرای انتخابات می پرازد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *