فینال زود هنگام لیگ برتر بسکتبال\آشتی مان را به تخت بیمارستان نکشانیم!

مهدی چاروسایی ,خبرنگار ورزشی خورنا:شمارش معکوس از سرگیری هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال درحالی در بین هواداران و اهالی بسکتبال آغاز شد که هفته هشتم لیگ بی تردید تحت تأثیر جدال بزرگ دو مدعی قهرمانی ، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد می باشد.

به گزارش خورنا، دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد از ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه در سالن بسکتبال اندیشه شهرک بعثت در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، فینال زود هنگام این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

هرچند نتیجه دیدار دوشنبه دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در هفته هشتم لیگ تأثیری زیادی در جایگاه جدولی دو تیم نخواهد داشت با این حال پیروزی هر یک ازاین دو تیم تأثیر مستقیمی در یک طرفه شدن یا جذاب تر شدن لیگ در هفته های آینده می تواند داشته باشد.

حساسیت بالای این دیدار در درجه نخست از آنجا ناشی می شود که مهران شاهین طبع یک سو و مصطفی هاشمی سوی دیگر این بازی قرار دارند. چرا که جدال این دومربی همیشه دارای حساسیت ها زیاد بود وحواشی مربوط به خود را هم داشته است وباعث حساسیت چند برابری بازی میشود؛ از سوی دیگر میتوان به جدال بازیکنانی چون , داورپناه در بندرامام و داوری در دانشگاه هم اشاره کرد کاپیتان هردوتیم که مدیریت این دو در بازی میتواند خیلی تا ثیر گذار باشدو به همان میزان بالا رفتن هیجان و جذابیت هم میتوان به جدال ارغوان در دانشگاه و پست چهار وپنج های بندر امام هم اشاره کرد .در بازی دوشنبه ارغوان انگیزهای زیاد دارد زیرا بازی دوشنبه رامیتوان برای ارغوان اولین میدان بعداز خط خوردن از تیم ملی دانست که میخواهد خود را اثبات کند . نمیتوان هم از یخچالی یاد نکرد چون اودر بازیهای آخرتیمش بازی های زیبا وتاثیر گذاری انجام داده است ودربازی دوشنبه او را میتوان یکی از ارکان اصلی تیم پتروشیمی بندرامام در برابر دانشگاه آزاد دانست.
ازحضور پُر شور حامیان
پتروشیمی بندرامام که با تشویقهای بی امان خود میتوانند انگیزه بازیکنان شاهین طبع را برای پیروزی دراین دیدارمضاعف نمایند هم نباید غافل شد که همیشه یارششم پتروشیمی بندرامام بوده اند.

از سوی دیگر بایددید امیرحسین واحد پور ریس کمیته داوران چه تدابیری را برای این بازی در نظر گرفته است ,زیرا بازی روز دوشنبه را میتوان آزمونی سخت برای داوران دانست وکوبل روز دوشنبه را میتوان یکی از کاندیدهای اصلی حضور در فینال دانست.

حال باید دید باتوجه به شرایط موجود این فینال زودراس در پایان به نفع کدام تیم خاتمه می یابد؟ آیا طلایی پوشان بندرامام می توانند پیروز این بازی باشند یا شاگردان هاشمی بادست پر به تهران باز میگردند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *