«عادل محمدی ملاکه» شهردار خرمشهر شد

خورنا -رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از انتخاب «عادل محمدی ملاکه» به عنوان شهردار خرمشهر خبر داد.

علی بندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر از انتخاب شهردار این شهر خبر داد و اظهار کرد: عصر امروز عادل محمدی ملاکه طی جلسه‌ای با شش رأی موافق به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شد.

وی ادامه داد: در پی درخواست‌های مکتوب اعضای شورا برای تشکیل جلسه در مورد انتخاب شهردار امروز جلسه‌ای راس ساعت ۱۸ با دو هدف یکی تحلیف نصرت‌الله جلیلیان عضو علی البدل شورا و دیگری انتخاب شهردار برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از حضور هشت عضو در این جلسه خبر داد و گفت: در این جلسه هشت عضو شورای اسلامی شهر حضور داشتند که مراسم تحلیف صورت گرفت و برگه‌های انتخاب شهردار میان اعضا توزیع شد.

وی ادامه داد: پس از توزیع برگه‌ها، فاطمه عطشانی یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر به بهانه انجام کار و بازگشت مجدد جلسه را ترک کرد و دیگر به جلسه بازنگشت.

بندری عنوان کرد: در نهایت و پس از اخذ آرا عادل محمدی ملاکه با شش رای موافق، یک رای سفید و یک رای ممتنع به عنوان شهردار انتخاب شد و  وی اینک به طور قانونی انتخاب شده و از این پس محمدی ملاکه شهردار خرمشهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در پایان بر لزوم تعهد اعضای شورا تاکید کرد و متذکر شد: انجام برخی رفتارها و دادن شعارهای توخالی و بدون عمل، زیبنده نمایندگان مردم شریف خرمشهر نیست.