شهردار: ۱۵ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی به مناسبت هفته دولت در بندرماهشهر افتتاح میشود

خورنا – شهرداربندرماهشهرازافتتاح۱۵طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ۹۴۴ میلیون و ۱۸۳ هزارریال یال به مناسبت هفته دولت در شهر بندرماهشهر خبر داد.

شهرداربندرماهشهر از افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی  با اعتباری بالغ بر۲۱۰۹۴۴۱۸۳۰۰۰ریال به مناسبت هفته دولت در شهر بندرماهشهرخبر داد.

مهندس کمایی ازافتتاح۱۵طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ۹۴۴ میلیون و ۱۸۳ هزارریال یال به مناسبت هفته دولت در شهر بندرماهشهر خبر داد.

شهرداربندرماهشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولتمردان و خادمین ملت تبریک گفت .

وی اظهار داشت: هفته دولت،نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و فرصت مناسبی است تا دستاوردهای بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده وبرای همگان تشریع شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم را ارائه دهند چرا که حضرت امام راحل عظیم الشان فرمودند کارهایی را که انجام شده به مردم بگوئید تا شیاطین نگویند کاری نشده .

کمایی اظهار داشت :هفته دولت فرصت مغتنم و بسیار با ارزشی است که خدمتگزاران به مردم بتوانند در طول این هفته خدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف را به مردم انعکاس دهند تا مردم نیز در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

شهردار بندرماهشهراظهار داشت: به حول و قوه الهی در این هفته۱۵ طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی   با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود : حجم پروژه‌های انجام شده و قابل بهره ‌برداری درهفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته  چند برابر شده است، که این نشان از عزم جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت خدمت به مردم است.

مهندس کمایی طرح هایی را که در هفته دولت به بهره خواهند رسید برشمرد،  ایشان میدان ۹ دی ، ساختمان تکمیلی شهرداری ، فاز اول جاده سلامت ، پارک ورودی شهرک آیت الله طالقانی ، جاده دسترسی به راه آهن ، تعریض خیابان شهید عیوضی ناحیه صنعتی، آسفالت معابر سطح شهر، پیاده روسازی های خیابان آیت الله طالقانی ، احداث پارک های محله ای نور ۴ و منازل ۳۰ واحدی ، جایگاه احشام ، فرهنگسرای شهرک شهید رجایی، تعریض پل بلوار دانشجو ، احداث مخزن قیرکارخانه آسفالت ، نورپردازی و نصب پایه های روشنایی و تلسکوپی وخرید ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری را از طرح های مورد افتتاح در هفته دولت اعلام نمود.

وی هزینه اجرای این طرح ها را  ۲۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۱۸۳ هزار ریال اعلام کرد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *