دستگیری سارقان مسلح طلافروشی های خوزستان

خورنا –اعضای باند سارقان مسلح طلا فروشی های شهرستانهای لالی و شوشتر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در شهرستان لالی که تیرماه امسال روی داد، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کارِ کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ علی حاتمی افزود: با پیگیری های پلیس، هویت سرکرده باند سارقان شناسایی شد اما در بررسی های بعدی پلیس متوجه شد که او به یکی از استان های همجوار متواری شده است که با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهم، در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی، سرکرده باند دستگیر و به استان منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لالی، سرقت مسلحانه از مغازه طلافروشی در شهرستان شوشتر در خرداد ماه امسال و همچنین ۳ سرقت از مغازه های طلافروشی در شهرستان لالی در سال ۹۳ با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی خوزستان افزود: با شناسایی همدستان متهم، در چند عملیات جداگانه چهار نفر دیگر از اعضای باند سارقان مسلح در مخفیگاهشان دستگیر شدند و چند قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف طلاهای مسروقه گفت: با تکمیل پرونده، متهمان برای گذراندن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.