در راستای اجرای پروژه مهر چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش رامشیر برگزار شد

خورنا – معاون فرماندار رامشیر: در راستای اجرای پروژه مهر باید تمام ادارات با توجه به  ظرفیت و پتانسیل خود همکاری لازم را با آموزش و پرورش  داشته باشند .

به گزارش خورنا از رامشیر، چهارمین  جلسه شورای آموزش و پرورش  با حضور معاون فرماندار و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در این جلسه با تبریک پیشاپیش ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ایام ماه مبارک رمضان از زحمات و تلاش های مجموعه برگزار کنندگان مراسم جمع خوانی قران در شهرستان  تقدیر و تشکر کرد.

روح الله شفیعی نیز ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات مجموعه ارگانها و ادارات سطح شهرستان که در سالهای گذشته حضوری فعال در امر آماده سازی مدارس داشته اند تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه مهر باید تمام ادارات با توجه به  ظرفیت و پتانسیل خود همکاری لازم را با آموزش و پرورش  داشته باشند و زمینه رسیدن به اهداف مورد نظر را فراهم کنند.

 در ابتدا، علی عساکره مدیریت آموزش وپرورش شهرستان مهم ترین  موضوع چهارمین  جلسه آموزش و پرورش را تشریح برنامه های پروژه مهر عنوان کرد واظهار داشت با توجه به کمبود اعتبارات  انتظار می رود  سایر ادارات  ،آموزش و پرورش را در اجرای هرچه بهتر این پروژه همراهی کنند .

ابوالحسن طیبی ، بخشدار مشراگه نیز با اشاره به مشکلات و نیازهای بخش مشراگه  اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته فعالیت های خوبی در قالب پروژه مهر با همکاری دهیاران صورت گرفت و امیدواریم امسال هم بتوانیم با کمک افراد خیر و دهیاران حداکثر همکاری و تعامل را با مدارس داشته باشیم  و زمینه کمک به مدارس را در روستاهای تابعه خود ایجاد نماییم.

در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر اجرای کامل برنامه های پروژه مهر از جمله بهسازی فضای سبز و شستشوی مدارس  و نصب علائـم راهنمایی ورانندگی درنزدیکی مدارس سطح شهر تاکید شد.