تخریب ساختمان تنها سینمای بهبهان با تدبیر مسئولین !+ عکس

خورنا – ساعتی پیش ساختمان تنهای سینمای بهبهان با دستگاه بیل میکانیکی تخریب شد.

گویا مدیریت جهادی مورد ادعای مسئولین کنونی شهر بهبهان ، بیش‌ از اینکه به گسترش فضاهای فرهنگی و ارتقای کیفیت زندگی منجر شود، در تجاری‌سازی مرکز شهر تبلور یافته است.

این در حالی است که دو نهاد دولتی مرتبط با موضوع، یعنی میراث‌فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شکل منفعلانه‌ای نظاره‌گر پایین‌کشیدن پرچم تاریخ و فرهنگ از هسته مرکزی شهر هستند.

با این حال ساعتی پیش ساختمان تنهای سینمای بهبهان با دستگاه بیل میکانیکی تخریب شد تا برگ زرین دیگری به دفتر مدعیان فرهنگ عمومی و بسترسازی همگرایی اجتماعی اضافه گردد.

۲۶۲۵۷_۸۷۰
تراژدی غمبار تعطیلی و بالخره تخریب سینمای بهبهان در گذر زمان همچنان تازه خواهد ماند و می توان از آن قصه ها گفت و نوشت و اهالی و دوستداران سینما همیشه آماده شنیدن تخریب، تعطیلی و از بین رفتن آن  هستند. این اتفاق وقتی غم انگیز تر می شود که نهاد های مسئول به اصطلاح توپ را در زمین یکدیگر می اندازند.
مسئولین مطمئن باشند همیشه مردم بهترین قضاوت ها را می کنند و اگر کسی یا کسانی مقصر باشند، درک می کنند و می بخشند به شرطی که دودی به چشم آن ها نرود و از بی تدبیری ها آسیب جدی نبینند.

به راستی تراژدی دردناک تخریب سینمای بهبهان، ساختمانی که سرشار از خاطره و یادگار برای مردم است، چه زمانی به پایان خواهد رسید؟