رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک:

بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور اندیمشک به تحصیل می‌پردازند

خورنا – رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک گفت: بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور اندیمشک به تحصیل می‌پردازند و توانسته‌اند عناوین متعدد بر‌تر در رقابت‌های استانیو ملی و را کسب کنند.

به گزارش خورنا از اندیمشک، فرهاد کیانفر در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور اندیمشک، اظهار داشت: توجه به رشد و گسترش خدمات آموزشی مناسب به دانشجویان مسیر اعتلای علمی کشور را تقویت می‌کند.

وی گفت: امروز دانشگاه پیام نور با استفاده از یک رویکرد آموزشی مناسب توانسته سهم چشمگیری در رشد فضای رقابتی علمی و پژوهشی کشور ایغا کند.

رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک عنوان کرد: دانشگاه پیام نور اندیمشک نیز با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، توانسته در بخش‌های مختلف خود از رشد موفقی برخوردار شود و به عنوان یک الگوی علمی بر‌تر در سطح دانشگاهای منطقه مطرح باشد.

وی افزود: امسال بیش از ۲۰ رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور اندیمشک به ارائه خدمات آموزشی به داشنجویان مقاطع مختلف آموزشی و تحصیلات دانشگاهی می‌پردازند.

کیانفر بیان کرد: بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور اندیمشک به تحصیل می‌پردازند و توانسته‌اند عناوین متعدد بر‌تر در رقابت‌های استانیو ملی و را کسب کنند.

وی گفت: میزان رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور اندیمشک در سال ۱۳۹۱ از رشد قابل توجهی برخوارد شده است و امسال نیز چندین برنامه مختلف در بخش‌های مختلف آموزشی این دانشگاه اجرا و در دست اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/