برگزاری سمینارهای آموزشی آزاد در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

خورنا – سمینارهای آموزشی آزاد در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با هدف ارتقای سطح علمی داروسازان خوزستان و به منظور پیشبرد اهداف این معاونت و انجمن داروسازان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خورنا از اهواز، دکتر مسعود خاتمی نیا دبیر کارگروه آموزشی انجمن داروسازان خوزستان در جلسه کارگروه آموزشی که در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد با اعلام این خبر، گفت: این سمینارهای آموزشی آزاد با هدف بررسی راهکار های افزایش کیفیت و کاربردی بودن موضوعات مربوطه برگزار می شود
وی افزود: با توجه به ماهیت علمی سمینارهای آموزشی، در راستای پیشبرد اهداف معاونت غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و انجمن داروسازان خوزستان برگزاری این نوع  سمینارهای آموزشی ضروری است.
خاتمی نیادر ادامه عنوان کرد: زمان برگزاری این سمینارهای آموزشی در اولین فرصت پس از هماهنگی های لازم به صورت آگهی به اطلاع داروسازان استان خوزستان خواهد رسید.
دبیر کارگروه آموزشی انجمن داروسازان خوزستان اضافه کرد: نحوه اطلاع رسانی به همکاران از طرق مختلف همچون ارسال پیامک، پیام در شبکه های اجتماعی، پوستر های اطلاع رسانی و غیره صورت می گیرد.
خاتمی نیا همچنین اظهار کرد: مطالب سمینارها از جلسات آینده در قالب نظرسنجی در اختیار عموم همکاران قرار می گیرد تا از طریق نیاز سنجی های دوستان موضوعات انتخاب شود.
دبیر کارگروه آموزشی انجمن داروسازان خوزستان در پایان با بیان اینکه در ارتباط با پیام های دارویی در این جلسه به صورت مبسوط مطالبی ارائه شد، تصریح کرد: به زودی پیام های علمی، کاربردی،دارویی به صورت روزانه در اختیار همکاران داروساز قرار می گیرد.
گفتنی است : در این جلسه که با حضور دکتر حسین برزگر سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و اعضای کارگروه آموزشی انجمن داروسازان خوزستان برگزار شد، لوگوی کارگروه اموزشی مورد تایید قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *