استاندار خوزستان: بزودی شاهد توسعه و آبادانی حمیدیه خواهیم بود +عکس

خورنا – مقتدایی گفت:بدون شک اعتبارات قابل ملاحظه ای در سال ۹۴در نظر خواهیم گرفت وحضور ۴مرتبه بنده در ۶ماه گذشته در این شهرستان نشان از حساسیت ویژه بنده به این شهرستان است. استاندار خوزستان از روند ترمیم وبهسازی ساختمان کوشک حمیدیه بازدید کرد.

به گزارش خورنا، استاندار خوزستان به همراه فرماندار شهرستان حمیدیه وتعدادی از مسولان محلی ازکوشک حمیدیه بازدید کردند.

۱۸۹۹۴_۲۸۶

در این بازدید استاندار خوزستان ضمن تاکید برتسریع در روند ترمیم وبهسازی این اثر تاریخی گفت:ما توجه خاصی و ویژه ای به حمیدیه داریم ودر زمینه های رفاهی ،عمرانی وامنیت اجتماعی وآسایش مردم عزیز حمیدیه تلاش می کنیم وبدون شک شهرستان حمیدیه جزو ۱۷نقطه ای است که دولت نگاه ویژه ای به آن کرده است.

استاندار خاطر نشان کرد:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری  مبنی بر نگاه ویژه به مناطقی که به عنوان مرز داران ما هستند که در حقیقت سربازان بدون سلاح این نظام در این حکومت می باشند ،که قطعاً اگر قرار است یک محیط امن تواٌم باتولید ورفاهی داشته باشیم توجه خاصی به این مردم نیاز بوده که بنده نیز بعنوان کسی که این استان را می شناسم در زمان جنگ در همین حمیدیه حضور پیدا کردم و باشناختی که دارم حمیدیه جزء نقاطی است که می بایستی بصورت ویژه به آن رسیدگی کرد وهدف از شهرستان شدن حمیدیه توسعه وآبادانی بوده نه فقط اینکه یک نام را یدک بکشد.

استاندار در پایان گفت:بدون شک اعتبارات قابل ملاحظه ای در سال ۹۴در نظر خواهیم گرفت وحضور ۴مرتبه بنده در ۶ماه گذشته در این شهرستان نشان از حساسیت ویژه بنده به این شهرستان است.