استاندار: افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال در بخش‌های مدیریت خوزستان جذب می‌شوند

خورنا – استاندار خوزستان گفت: از برنامه‌های هفت تا هشت ماهه استانداری است که افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال را در بخش مدیریت جذب کند.
عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان، با اشاره به کهولت سن جامعه مدیریت کشور اظهار کرد: به‌ دلیل کهولت سن جامعه مدیریت کشور، این بخش تبدیل به مدیریت ستادی بدون نظارت عملیاتی شده و ضروری است که زمینه‌ را برای فعالیت نیروهای جوان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان نیز که دارای موضوعاتی اساسی، امنیتی و حساسی است، باید مدیریت در دست اشخاص با نشاط و کاردان باشد.

استاندار خوزستان بار دیگر با اشاره به آفت پیری در میان مدیران اجرایی تصریح کرد: ‌اکنون دیگر دوره مدیریت رو به پیری رفته و فرصت را فقط افرادی که دیگر از دوره مدیریت آن‌ها گذشته در اختیار دارند.

مقتدایی با ارائه راهکار برای رفع این معضل اضافه کرد: در همین راستا از برنامه‌های هفت تا هشت ماهه استانداری است که افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال را در بخش مدیریت جذب کند، چراکه جامعه مدیریتی‌مان روزبه‌روز در حال پیر شدن است.

وی با اشاره به دیگر آفت مدیریت نظام کشور تأکید کرد: آفت دیگر جامعه مدیریت، در اختیار گذاشتن مدیریت‌ها به افراد موافق با افکار یک دولت است که مطمئنا با تعامل و وحدت و اصلاح این رویه می‌توان مدیریت استان را سامان بخشید.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه جوانگرایی در مدیریت یک ضرورت است، افزود: اگر از جمعیت کشور بگذریم که رو به پیری می‌رود و با نیروی خسته نمی‌توان کار کرد و ضرورت کار فکری این است که نظارت میدانی نیز بر برنامه‌های اجرایی وجود داشته باشد.