رئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک:

آیین بزرگداشت روز جهانی کودک در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک برگزار شد

خورنا – ئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات آموزشی و فرهنگی شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان محلی آیین بزرگداشت روز جهانی کودک در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک برگزار شد.

مسلم میرزاوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: توجه به رشد علمی و فرهنگی کودکان امری مهم و ضروری در توسعه شهرستان در شاخص‌های مختلف است.

وی گفت: انتقال فرهنگ کتابخوانی به کودکان سرانه مطالعه جامعه را از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار کرده و مسیر فرهنگی و علمی ما را اعتلا می‌بخشد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه خدمات آموزشی و فرهنگی شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان محلی آیین بزرگداشت روز جهانی کودک در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: این جشن در کتابخانه عمومی شهدای اندیمشک و معرفت کوی لور شهرستان و با اجرای ویژه برنامه‌های متعدد در قالب، نمایش عروسکی، قصه گویی، شعرخوانی، بازدید از نمایشگاه نقاشی و کاردستی کودکان برگزار گردیده است.

میرزاوند بیان کرد: هم چنین به مناسبت روز جهانی کودک اعضا کتابخانه‌های عمومی اندیمشک از بخش کودک بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک بازدید کردند.

وی گفت: با اجرای این طرح ضمن عیادت کودکان بستری در تنها بیمارستان اندیمشک، با اهدای آثار فرهنگی بر نقش و جایگاه ویژه کودکان در مسیر رشد و گسترش خدمات آموزشی و علمی جامعه تاکید شد.

انتهای پیام/