آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با حضور استاندار +عکس

خورنا –  عملیات اجرایی احداث ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال با حضور استاندار آغاز شد.

به گزارش خورنا؛ آیین کلنگ زنی احداث ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان  با حضور مقتدایی و دیگر مسئولین استان در منطقه امانیه اهواز برگزار شد.
استاندار خوزستان در این مراسم اظهار داشت : برنامه ریزی مدون در فضایی مجهز شکل می گیرد و تا صاحبان فکر و اندیشه در فضایی سرشار از آرامش فعالیت نکنند پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افکار و ذهنیت های ناسالم باید از استان زدوده شود تا توسعه ای پایدار شکل بگیرد اظهار داشت : در تاریخ دو گروه از انسانها ماندگار شده اند، یا آنهایی که صاحب فکر و اندیشه بوده اند و یا آنانی که آثاری با سبکی جدید از خود به جای گذاشتند پس برای خلق آثاری ماندگار چه در عرصه نرم افزاری و چه در عرصه سخت افزاری باید صاحب سبک بود.

ShowPicture.aspx

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حمایت از توسعه خوزستان با وجود نیروی انسانی کارآمد در ساختمانی مجهز و نه مجلل، تجهیزات مناسب و نیز در فضایی آرام صورت می گیرد با ابراز خرسندنی از جدا شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی از بدنه وزارت کشور خاطر نشان کرد: احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی از باورهای من بود و برای احیای این سازمان باید ابتدا با بکار گیری نیروهای جوان به نوسازی افکار پرداخت تا با تجریه مدیرانی با سابقه ادغام گردد و توسعه ای پایدار را به ارمغان آورد.

در ادامه مقتدایی به تجربه کاری در شهرهای خرمشهر و آبادان در سالهای پس از جنگ تحمیلی اشاره کرد و تصریح نمود : سازه های نو و ماندگار را نباید بر آثار کهنه و فرسوده بنیان نهاد.

وی عنوان کرد: سعی ما بر این است که با تعامل و همدلی خاصی که میان مدیران وجود دارد کاری ماندگار صورت پذیرد تا همه استان از منافع آن بهره مند شوند.
استاندار خوزستان اضافه نمود : همه کسانی که حتی با قلم خود در راستای خبررسانی فعالیت می کنند و گامی در جهت توسعه استان بر می دارند بی شک جزئی از مجموعه مدیرتی استان محسوب می شوند.

مقتدایی در پایان مراسم  از همه دستگاههای اجرایی خواست تا با تعاملی سازنده همکاری لازم را به منظور اتمام این پروژه با معاونت عمرانی استانداری خوزستان داشته باشند.

به گفته احمد سیاحی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان این ساختمان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۹ متر مربع با زیربنایی بالغ بر ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در هفت طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال طی مدت دو سال به بهره برداری خواهد رسید.